سرخط خبرها

زمان بازگشت کاکوتا به باشگاه استقلال اعلام شد

  • کد خبر: ۲۹۴۱۸۷
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
زمان بازگشت کاکوتا به باشگاه استقلال اعلام شد
مسئولان باشگاه استقلال به دنبال ابهاماتی که در زمان بازگشت کاکوتا به وجود آمده اعلام کردند این بازیکن چهارشنبه در تهران حضور خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه سفارت فرانسه از شهروندان خود خواست ایران را ترک کنند، کاکوتا به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد که قصد ندارد به این دستور عمل کند و به ایران خواهد آمد تا برای استقلال بازی کند.

اما برگزاری بازی میان تیم‌های کنگو و تانزانیا موجب شد ابهاماتی درباره زمان بازگشت این بازیکن به استقلال پدید آید و حتی زمزمه غیبت او در بازی با ذوب آهن نیز به گوش برسد. 

با این حال اما خبرنگار شهرآرا از مدیران باشگاه استقلال درباره زمان بازگشت کاکوتا کسب اطلاع کرد که ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال اعلام کرد این بازیکن طبق برنامه چهارشنبه در تهران خواهد بود و در بازی با ذوب آهن حضور خواهد داشت.

به این ترتیب غیبت این بازیکن در بازی با ذوب آهن منتفی است و با استناد به صحبت‌هایی که ایمان عالمی، سرپرست استقلال انجام داده کاکوتا در بازی با ذوب آهن در ترکیب استقلال بازی خواهد کرد.

طبق برنامه تیم‌های ملی ایران، ازبکستان و کنگو در مسابقات انتخابی جام جهانی سه شنبه شب مقابل رقبا قرار می‌گیرند و بعد از آن بازیکنان بلافاصله در اختیار باشگاه‌های خود قرار خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->