سرخط خبرها
رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی خبر داد:

جشنواره موسیقی خانگی «بهارآفرین» برگزار شد

  • کد خبر: ۳۰۵۶۰
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
جشنواره موسیقی خانگی «بهارآفرین» برگزار شد
«بهارآفرین» جشنواره موسیقی خانگی است که انجمن موسیقی خراسان رضوی آن را به‌صورت مجازی برگزار کرده است تا فعالیت‌های تعطیل شده موسیقی در روزهای کرونایی جان تازه‌ای بگیرد.

 

امیری-به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی قیطاقی، رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی، از برگزاری جشنواره موسیقی خانگی در فضای مجازی خبر داد و افزود: انجمن موسیقی خراسان رضوی با برگزاری جشنواره خانگی «بهارآفرین» در فضای مجازی سعی کرده است ارتباط هنرمندان را با یکدیگر حفظ کند.
به گفته قیطاقی این جشنواره با کمک نمایندگان انجمن در شهرستان‌های استان و با شرایط مشخصی برگزار شد که از مهم‌ترین این شرایط، ضبط اجرای یک دقیقه‌ای در منزل بود.
او افزود: این جشنواره برای روز‌های کرونایی هنرمندان و از سطح مبتدی تا پیشرفته ترتیب داده شده است، بنابراین تأکید کردیم اجرا‌ها در خانه انجام شود.
بر اساس گفته‌های رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی، هنرمندان در همه رشته‌های موسیقی از جمله سازی، آوازی و آهنگ‌سازی در این جشنواره شرکت کردند که در هر رشته بیش از ۱۰ اثر باکیفیت به دست انجمن رسیده است.
به گفته قیطاقی این جشنواره اکنون در مرحله داوری قرار دارد و قرار است در هر رشته ۳ اثر برگزیده شود.
استفاده از مزایای انجمن موسیقی خراسان رضوی و بهره‌مندی از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی از مزایایی است که شامل حال برگزیدگان خواهد شد.

قیطاقی در ادامه از حال ناخوش فعالیت‌های موسیقی خبر داد و یادآور شد: تعطیلی کلاس‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های موسیقی در حالی اتفاق افتاد که تعداد زیادی مدرس خوب موسیقی در انجمن فعال بودند، اما این اتفاقات اوضاع تدریس را به کلی به‌هم ریخت. در چنین شرایطی تلاش کردیم با فعال‌بودن در فضای مجازی و فعال‌کردن کانال‌هایی برای بارگذاری مقالات و مطالب علمی مرتبط، ارتباطمان را با هنرمندان حفظ کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->