ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

سیلاب یک جاده اصلی و ۹ راه روستایی را در شمال خراسان رضوی مسدود کرد

  • کد خبر: ۳۶۸۰۳
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
سیلاب یک جاده اصلی و ۹ راه روستایی را در شمال خراسان رضوی مسدود کرد
بر اساس اعلام فرمانداران شهرستان‌های کوهستانی درگز و کلات در شمال خراسان رضوی بارندگی عصر امروز (پنجشنبه) و جاری شدن سیلاب یک جاده اصلی در شهرستان درگز و ۹ راه روستایی در شهرستان کلات را مسدود کرد.
فرماندار کلات گفت: در پی بارندگی امروز راه روستا‌های سیرزار، قله زو، آغداش، خشت، نفته، خلج، گرو، سنگدیوار و بابارمضان مسدود شد.

مهدی ناصری افزود: بازگشایی سه راه روستایی چهارراه، خاکستر و لائین کهنه نیز که در اثر بارش‌های روز سه‌شنبه هفته جاری مسدود شده بود به علت بارندگی امروز ناتمام ماند.

وی ادامه داد: سیل و بارندگی امروز خسارات سنگینی به مزارع کشاورزی و دامداری‌ها، مناطق روستایی، راه‌ها و تاسیسات آب و برق این شهرستان وارد کرده است که میزان آن پس از برآورد خسارات اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار کلات گفت: هم اکنون بارش باران موجب آبگرفتگی معابر در شهر کلات نادری شده و به تاسیسات خدماتی این شهر نیز خسارت وارد کرده است، اما تلفات انسانی تاکنون گزارش نشده است.

مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری کلات در ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است. ساکنان مناطق دامداری و عشایری که به صورت پراکنده در این شهرستان به فعالیت دامداری اشتغال دارند حدود هشت هزار نفر هستند و حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان نیز در شهر کلات نادری زندگی می‌کنند و بقیه نیز ساکن روستا‌های این شهرستان مرزی و کوهستانی هستند.
 
 
انسداد جاده قوچان - درگز

فرماندار درگز نیز گفت: در پی بارندگی امروز علاوه بر آبگرفتگی معابر در شهر درگز هفت منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شد که توسط عوامل آتش نشانی به این منازل امداد رسانی شده است.

علی فراهی افزود: همچنین سیلاب به جاده اصلی قوچان - درگز در محدوده آغمزار تا کبکان در حوزه میانکوه درگز آسیب رسانده و این جاده را مسدود کرده است که عوامل راهداری برای برطرف کردن انسداد جاده به محل اعزام شده‌اند.

مرکز شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۰ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها از عصر پنجشنبه در خراسان رضوی آغاز شده و طی امروز و فردا نواحی شمالی و شمال غرب استان را در برخواهد گرفت.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->