بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
در پی بارش های فروردین امسال؛

۱۲۴ راه در خراسان رضوی آسیب دیدند

  • کد خبر: ۲۴۵۵۷
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۱۲۴ راه در خراسان رضوی آسیب دیدند
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اثر بارش‌ها و سیلاب‌های ناشی از آن در فروردین ماه گذشته ۱۲۴ راه شریانی، اصلی، فرعی و روستایی در استان متحمل خسارت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم نصری افزود: از ابتدای فرودین ماه امسال طی چهار مرحله بارش‌های سیل آسا در استان افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده ای خسارت وارد شد که بر اثر آنها در مجموع افزون بر ۶۰۰ کیلومتر راه و ۹۷ دستگاه ابنیه فنی استان بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد دچار خسارت شده‌اند.
وی ادامه داد: در این مدت  ۲۴۰ نفر از راهداران به صورت شبانه روزی با ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات راهداری موفق شدند ۱۴۶ مقطع از جاده ها را  که دچار ریزش و انسداد شده بودند را در حداقل زمان ممکن بازگشایی کنند.

او اضافه کرد: آخرین دوره بارش‌ها طی ماه گذشته در روزهای  ۲۳ و ۲۴ فرودین روی داد و طی آن افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت به سطح راه‌ها و ابنیه فنی آنها وارد شد که از این میزان خسارت ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به راه‌های روستایی بوده است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
برچسب ها: سیل راهداری
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->