برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

شاخص کل بورس امروز ۲۶ شهریور ۹۹ | صعود بورس امروز هم ادامه داشت

  • کد خبر: ۴۳۲۸۵
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
  • ۲
شاخص کل بورس امروز ۲۶ شهریور ۹۹ | صعود بورس امروز هم ادامه داشت
آخرین روز معاملاتی در هفته جاری رشد ۲.۳۷ درصدی را تجربه کردم. با این حساب در هفته جاری شاخص کل رشد ۱۳۴ هزار واحدی را تجربه کرد. اتفاقی که طی یک ماه اخیر بی‌سابقه محسوب می‌شود.

مسعود سلطانی|شهرآرانیوز، بازار سرمایه پس از هفته‌ها ریزش و رشد‌های کم جان توانست طی یک هفته گذشته رشد ۱۳۴ هزار واحدی را رقم بزند. امروز نیز شاخص کل با رشد ۲.۳۷ درصدی معادل ۳۹۵۰۵ واحد را تجربه کرد و به یک میلیون و ۷۰۴ هزار واحد رساند.


البته مقایسه شاخص کل با شاخص کل هم وزن نشان می‌دهد که رشد امروز بازار سرمایه مدیون اوج گیری شرکت‌های بزرگ و شاخص ساز بوده است. امروز شاخص کل هم وزن تنها ۲۱۰۲ پله صعود معادل ۰.۴۹ درصد رشد کرد و به عدد ۴۴۶ هزار واحد رسید.


امروز ۲۶ شهریور ماه در دو بازار بورس و فرابورس در مجموع ۲۴۲ نماد در قیمت‌های مثبت و ۳۵۷ نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند. در جریان معاملات امروز در بورس ۱۷ میلیارد و ۳۵۶ میلیون سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۸۱۶ میلیارد تومان معامله شد. در بازار فرابورس نیز امروز ۲ میلیارد و ۴۴۱ میلیون سهم به ارزش ۵ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان معامله شد.
بازار امروز تحت تاثیر رشد دو روز گذشته و بازگشت حس اعتماد به صعود ادامه داد. اغلب نماد‌ها در کف حمایتی خود قرار دارند و پتانسیل رشد قیمتی تا قلله‌های گذشته را می‌توان برایشان متصور بود. با این حال در ساعات پایانی معاملات امروز شاهد فشار فروش در کلیه نماد‌ها بودیم. اتفاقی که باعث شد آخرین قیمت در اغلب نماد‌ها کمتر از قیمت پایانی باشد.


این اتفاق ممکن است در پی تصمیم معامله گران بورسی برای نقد شدن جهت خرید صندوق پالایشی یکم باشد. این در حالی بود که در اواسط ساعت معاملاتی خبر تمدید مهلت پالایشی یکم تا ۳۰ شهریور ماه منتشر شد.

 

در این گزارش نماد‌های موثر بر شاخص کل و نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند را برایتان لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.


نماد‌هایی که امروز بیشترین رشد را تجربه کردند:


شاخص کل بورس امروز ۲۶ شهریور ۹۹ | صعود بورس امروز هم ادامه داشت

نمادهای موثر بر شاخص کل:
شاخص کل بورس امروز ۲۶ شهریور ۹۹ | صعود بورس امروز هم ادامه داشت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
چرا بانک صادرات پول فروش سهام عدالت مردم واریز نمیکنه.والاشماها حقوقهای نجومی میگیرید ونمیدونید بی پولی ینی چی.ازخدا ونفرین مردم که ترسی ندارید وگرنه فکری بحال ما میکردید وپول فروش سهاممان واریزمیکردید اخه دزدی ظلم تاچه حد.شماها روی مغولای حرومی هم سفیدکردید مملکت که نیست دزدخونست
اگرپول مردم قراربود ندید چرا طرح فروش سهام آزاد کردید.برای جیب خودتون آزادکردید نه ملت بیچاره
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
چی بگیم والا.خدا خودش رحم کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->