محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان
سرخط خبرها

مدافع پرسپولیس یاغی شد| نادری به استقلال پیوست!

  • کد خبر: ۴۷۷۴۷
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
  • ۱
مدافع پرسپولیس یاغی شد| نادری به استقلال پیوست!
محمد نادری عطای حضور در پرسپولیس را به لقایش بخشید و با قراردادی یک ساله راهی استقلال شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالیکه با رفتن شجاع خلیل زاده و مازاد اعلام شدن محمد انصاری به نظر می رسید خیال یحیی گل محمدی از حضور محمد انصاری در تیمش راحت است، اما صبح امروز خبری اردوگاه سرخپوشان را تحت تاثیر قرار داد.

محمد نادری، مدافع سابق پرسپولیس به استقلال پیوست تا حالا شرایط برای یحیی گل محمدی و پرسپولیس به مراتب سخت تر از قبل شود. با این جابجایی استقلال علاوه بر هروه میلیچ و زکی پور، محمد نادری را هم در پست دفاع چپ در اختیار خواهدداشت، اما پرسپولیس تنها سعید اقایی را در فصل بیستم رقابت های لیگ برتر در اختیار دارد.

بعید نیست با توجه به اتفاقات رخ داده، نظر یحیی گل محمدی تغییر کند و وی بی توجه به نظرات ایجنت معروف! محمد انصاری را به پرسپولیس بازگرداند. اخبار خوبی از اردوی پرسپولیس شنیده نمی شود و گفته می شود بسیاری از رفت و آمدها در این تیم، با نظر ح م، صورت می گیرد و ایجنت معروف حاکم پرسپولیس است!

گفته می شود وی پیش از این هم تهدید کرده بود که اگر مدیریت پرسپولیس با خواسته های وی همراهی نکند، کاری می کند که پرسپولیس نابود شود!

مهدی هاشمی نسب، علی علیزاده، علیرضا نیکبخت واحدی، علی انصاریان، الونگ الونگ و ... آخرین یاغی های فوتبال ایران بودند که از پرسپولیس یا استقلال به سمت رقیب دیرینه کوچ کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iraq
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
بازیکن پرسپولیس نبود بازیکن تیم بلژیکی بود قرضی اومد پرسپولیس مگه بازیکن قرضی میشه مال پس چرا موافقت تیم بلژیکی رو گرفتند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->