نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

آبکناری: الان زمان برگزاری بازی دوستانه است

  • کد خبر: ۴۸۱۷۴
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
آبکناری: الان زمان برگزاری بازی دوستانه است
سرمربی تیم بسکتبال اکسون معتقد است از الان تا بعد از رقابت‌های تیم ملی زمان مناسبی است تا تیم‌ها بازی‌های دوستانه برگزار کنند و رقابت‌های لیگ برتر هم باید از آذرماه استارت بخورد.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، برگزاری مسابقات انتخابی کاپ آسیا باعث خواهد شد لیگ برتر بسکتبال حدود ۳ هفته تعطیل شود از همین رو برخی تیم‌ها معتقدند بهتر است بازی‌های لیگ بعد از رقابت‌های تیم ملی برگزار شود و برخی هم با برگزاری رقابت‌ها در همان تاریخ ۱۵ آبان موافق هستند.
 

نباید فقط به استارت زدن لیگ فکر کنیم

البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون معتقد است اگر رقابت‌های لیگ برتر بعد از مسابقات تیم ملی برگزار شود برای تیم او بهتر خواهد بود. او می‌گوید: گمان می‌کنم اگر امکانش باشد رقابت‌های لیگ برتر را بعد از بازی‌های تیم ملی در آذرماه شروع کنیم اتفاق بهتری برای تیم‌ها خواهد افتاد آنهم به این دلیل که به هر حال تیم‌ها از بهمن ماه تمرین نکردند و بازیکنان جسته و گریخته خودشان به صورت انفرادی تمرین داشتند. از تیرماه تیم‌ها شروع به تمرین گروهی کردند این فاصله، بازیکنان را هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ کار تیمی عقب انداخته است. وقتی بازی‌ها را شروع می‌کنیم فقط لیگ را استارت زده ایم، ۲ بازی برگزار می‌شود و دوباره ۲۰ روز در پروسه تمرین کردن قرار می‌گیریم و بعد دوباره بازی‌ها روی روال خود خواهد افتاد که به نظرم اگر این ۲۰ روز را به همان تایم آماده سازی اضافه می‌کردیم و بعد یک دفعه لیگ را شروع می‌کردیم بهتر از این بود که با وقفه ادامه دهیم. این مدلی تیم‌ها آماده‌تر و با ثبات‌تر ظاهر خواهند شد.
 

نیاز به برگزاری بازی دوستانه داریم

او در ادامه می‌گوید: اگر این یک ماه فرصت باشد شرایط تیم‌ها بهتر خواهد شد چرا که الان تیم‌ها به آن آمادگی لازم رسیده اند و در این یک ماه می‌توانند با برگزاری بازی‌های دوستانه برای رقابت‌ها لیگ برتر به آمادگی کامل دست یابند. اما وقتی لیگ را الان شروع کنیم به یک باره وارد بازی‌های رسمی شده ایم و دیگر آن آزمون و خطا‌ها را نمی‌شود انجام داد و زمان برای مربیان که متوجه شوند تیم شان تا چه اندازه‌ای آماده است وجود ندارد. ما بعد از تمرین باید ناگهان وارد فاز بازی‌های رسمی شویم که نتایج در آن مهم است بنابراین فکر می‌کنم اگر این فرصت داده می‌شد برای تیم‌ها بهتر بود یا اینکه حداقل برای تیم من خیلی بهتر بود.
 

تجربه ۲ بازی پشت سر هم از ابتدای لیگ را نداریم

سرمربی اکسون درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر نیز می‌گوید: در جلسه هم پیشنهاداتی شد، اما نپذیرفتند، من فکر می‌کنم اگر آن مدلی که بین هر دو بازی یک روز فاصله باشد را برگزار کنیم کمک می‌کند که کیفیت بازی‌ها بالاتر رود و بازیکنان از زمان استراحت و ریکاوری بیشتری برخوردار خواهند شد. ما تجربه ۲ بازی پشت سر هم از ابتدای فصل را تا به حال نداشته ایم. در لیگ‌های گذشته ما رقابت‌ها را با یک بازی در هفته شروع می‌کردیم و بعد می‌شد ۲ بازی در هفته و زمانی بازی‌ها به ۲ بازی پشت سر هم می‌رسید که در پلی آف قرار داشتیم و تیم‌ها هم به لحاظ بدنی و هم کار گروهی در اوج آمادگی خود به سر می‌بردند.
 
فکر می‌کنم ۲ بازی پشت سر هم یک مقدار در کیفیت بازی‌ها نقش داشته باشد چرا که هم بازیکنان نمی‌توانند ریکاوری کنند و هم تیم‌ها نمی‌توانند کیفیت خوبی را ارئه دهند. بعلاوه اگر آسیب دیدگی هم به وجود بیاید بازیکنان فرصت رسیدن نخواهند داشت. ۲ بازی پشت سر هم حتی این خطر را هم دارد که آسیب‌های کوچک هم باعث از دست دادن آن بازیکن شود و در بازی بعد نشود از آن بهره برد. اما دلایلی هم همچون پخش مسابقات و هزینه‌هایی که باشگاه‌ها به دلیل سفر به تهران متحمل خواهند شد را مطرح کردند و با این پیشنهاد موافقت نشد، ولی آن چیزی که من در جلسه احساس کردم این بود که بیشتر تیم‌ها راضی به این هستند که یک روز بین دو دیدار فاصله باشد.
 

سیاست باشگاه حمایت از جوانان است

آبکناری درباره شرایط تیمش هم می‌گوید: تیم ما خوشبختانه تمریناتش را برگزار می‌کند و ۲ بار تست کرونا داده ایم و منفی شده است. یکسری مصدومیت‌ها جزئی در تمرینات به وجود آمده که مشکل ساز نیست. همه داریم تلاش می‌کنیم تا به آمادگی لازم دست پیدا کنیم. اکسون تقریبا با همان ترکیب فصل گذشته می‌آید و ۴ بازیکن مثل بهشاد عرب زاده، ماتیار احمدپور، محمد حسین پور، رضا مرادی و دانیال نوروزی به تیم اضافه شدند.۲ بازیکن خارجی هم داریم. به جز مرادخانی که بازیکن باتجربه محسوب می‌شود بقیه بازیکنان شرایط سنی زیر ۲۲ سال را دارند، چون این سیاست باشگاه است و ما سال آینده هم با همین سیاست تیم داری خواهیم کرد، چون می‌خواهیم هر سال با تغییراتی کمتر و بازیکنان ثابت بیشتری تیم مان را روانه مسابقات کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->