سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
سرخط خبرها

قالیباف: مصوبات جلسه غیرعلنی درباره شهادت فخری زاده به اطلاع مردم خواهد رسید

  • کد خبر: ۵۱۰۸۳
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
قالیباف: مصوبات جلسه غیرعلنی درباره شهادت فخری زاده به اطلاع مردم خواهد رسید
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت «محسن فخری‌زاده» پنجره‌ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی تروریست‌های وقیح و حامیان آن‌ها خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - «محمدباقر قالیباف»، در آغاز نشست علنی امروز -یکشنبه- با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: مجلس شورای اسلامی امروز از ساعت ۸ صبح در ارتباط با حادثه تلخ و جانسوز شهادت شهید فخری‌زاده به صورت غیرعلنی تشکیل جلسه داد. نمایندگان حوادث تلخ گذشته اعم از ترور دانشمندان هسته‌ای  و حادثه‌ای که در نطنز اتفاق افتاد را به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار دادند. مصوبات و توافقی که در این جلسه انجام شد در جلسات علنی این هفته به اطلاع مردم عزیزمان خواهد رسید.

آزادگی، تدین و وارستگی میراث مدرس است

در ابتدای این نشست رییس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس گفت: مدرس، مجاهدی وارسته که در عمل به وظایف نمایندگی و فعالیت به نفع مردم الگوی اصلی همه نمایندگان در تمامی ادوار بوده و هست. میراث گرانقدر شهید مدرس آزادگی، تدین، وارستگی و تلاش برای منافع مردم در همه لحظه های ایفای وظیفه نمایندگی بود.

 

وی ضمن تبریک این روز به نمایندگان اظهار کرد: از همه عزیزان می‌خواهم از فرصت هفته مجلس استفاده کرده و کارنامه ۶ ماهه و برنامه پیش روی مجلس شورای اسلامی را به استحضار مردم برسانید. امیدوارم در این هیاهوی تبلیغاتی با تمام محدودیت‌ها و کاستی‌ها، خروجی‌های واقعی مجلس در طول این مدت کوتاه چند ماهه پاسخی باشد به امیدی که مردم به شما نمایندگان بسته‌اند و انتظاری که از مجلس دارند.

 

قالیباف با اشاره به شهادت فخری‌زاده گفت: این روزها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان در حوزه هسته‌ای و مدیران برجسته دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر قلب همه دغدغه‌مندان پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

 

وی افزود: دشمنان کشور ایران بازهم با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیر انسانی ترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ایران را برای مقابله با ملت برگزیدند. مردم ایران بیش از چهار دهه است با چنین فضایی روبرو بودند و تجربه ثابت کرده است که توانسته‌اند راه  شهدای خود را ادامه دهند و این بار نیز به دشمنان ثابت می کند که شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پنجره‌ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست‌های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->