رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت الله علم الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست| میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود
سرخط خبرها

اکثریت جمهوری‌خواهان کنگره پیروزی بایدن را تأیید نکردند

  • کد خبر: ۵۱۷۵۰
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
اکثریت جمهوری‌خواهان کنگره پیروزی بایدن را تأیید نکردند
روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد: فقط ۲۵ عضو جمهوری‌خواه کنگره، ریاست جمهوری بایدن را تأیید کرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، در کنگره آمریکا فقط ۲۵ تن از ۲۴۹ عضو حزب جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا، پیروزی بایدن را به رسمیت شناختند.

طبق گزارش واشنگتن پست، دو نفر از اعضای حزب، پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را اعلام کردند و تقریبا ۹۰ درصد تمام جمهوری‌خواهان، ۲۲۲ عضو مجلس نمایندگان و سنا از حزب جمهوری‌خواه، پاسخ این سؤال را ندادند که بالأخره چه کسی در انتخابات پیروز شده است.

۹ نفز از اعضای حزب مخالفت خود را با استراتژی ترامپ در خصوص شکایت از نتایج انتخابات اعلام کردند و هشت نفر  از این اقدام حمایت کردند و ۲۳۲  پاسخ دقیقی نداده و یا سکوت اختیار کردند.

فقط ۲۵ نفر از جمهوری‌خواهان به‌طور مشخص پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به رسمیت شناختند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد‌های رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد.

تیم دونالد ترامپ به رهبری رودی جولیانی، وکیل او ادعا‌هایی را درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده و شکایت‌هایی را در ایالت‌های مختلف تنظیم کرده است. این شکایت‌ها در ایالت‌های مختلف رد شده‌اند.

کمپین ترامپ چندی پیش  شکایت جدیدی در ایالت جورجیا به جریان انداخته و در نظر دارد تا نتایج انتخابات این ایالت را بی‌اعتبار کند چرا که می‌گوید ده‌ها هزار رای غیرقانونی در میان آرای ریاست جمهوری جورجیا وارد شده است. تیم ترامپ با این شکایت خواستار ابطال نتایج انتخاباتی این ایالت است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->