سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
سرخط خبرها

تهدید به بمب‌گذاری موجب تخلیه ساختمان دیوان عالی آمریکا شد

  • کد خبر: ۵۶۳۹۵
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
تهدید به بمب‌گذاری موجب تخلیه ساختمان دیوان عالی آمریکا شد
رسانه‌ها از تهدید به بمب‌گذاری در ساختمان دیوان عالی آمریکا همزمان با برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب این کشور خبر دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری شبانگاه چهارشنبه به وقت تهران از تهدید به بمب‌گذاری در ساختمان دیوان عالی آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب این کشور خبر دادند.

شبکه خبری «ان بی سی» گزارش داد که ساختمان دیوان عالی آمریکا از بیم تهدید به بمبگذاری تخلیه شده است. خبرنگار شبکه خبری «سی ان ان» نیز با گزارش تخلیه این مکان از بیم بمبگذاری گفت که نیرو‌های بیشتری از گارد ملی آمریکا در ساختمان دیوان عالی ایالات متحده حضور یافته‌اند.

این حادثه در حالی رخ داده که مراسم تحلیف جو بایدن در شرف برگزاری است و نیرو‌های گارد ملی و امنیتی شهر واشنگتن را به‌شکل یک پادگان درآورده‌اند.

چندی قبل نیز در جریان برگزاری تظاهرات مقابل کنگره آمریکا در نزدیکی دفاتر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه بمب‌گذاری شده بود. سرپرست داستانی واشنگتن گفت که در جریان تظاهرات طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در برابر کنگره، بمب‌های لوله‌ای در نزدیک دفتر حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در واشنگتن کار گذاشته شده بود. بر اساس گفته این مقام آمریکایی، بمب‌های کار گذاشته شده چاشنی‌های انفجاری و تایمر داشتند.

وی گفت کسانی که اقدام به کار گذاشتن بمب در واشنگتن و در نزدیکی دفتر دو حزب اصلی آمریکا کرده‌اند، دستگیر و مجازات خواهند شد.

هفدهم دی‌ماه، بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیزی مقابل کنگره برگزار کنند. حامیان ترامپ در جمعیت بسیار گسترده به کنگره حمله کرده و بعد از درگیر شدن با نیرو‌های امنیتی، راه خود را به درون ساختمان و اتاق‌های مختلف آن باز کردند. 
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->