پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان راوپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

کمالوند: بازیکنان پدافند من را راه انداختند | بدون عدنان هم هماهنگ هستیم

  • کد خبر: ۵۶۷۴۹
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کمالوند: بازیکنان پدافند من را راه انداختند | بدون عدنان هم هماهنگ هستیم
تیم بسکتبال رعد پدافند مشهد با نتیجه ۸۲ بر ۷۰ مقابل مس رفسنجان شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد کمالوند که مؤثرترین بازیکن دیدار رعد پدافند مشهد و مس رفسنجان بود درباره این بازی گفت: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و هماهنگ نبودیم، در دفاع هم به مشکل خوردیم و حریف هم تیم شوتیستی بود، اسلامی خوب سه‌امتیازی زد، ولی بعد توانستیم با دفاع خوب اختلاف امتیاز را کم کنیم.
او درباره درخشش در این بازی هم گفت: همه بچه‌ها تلاش کردند و خوب امتیاز گرفتند. همیشه هم گفتم بازی خوب من بخاطر بازی خوب بچه‌ها بوده است یعنی هر موقع من خوب بازی کردم بچه‌ها من را راه انداخته اند و تیم کلا خوب بوده است.
کمالوند درباره تاثیر غیبت عدنان دورقی در این بازی گفت: عدنان نیم فصل به ما اضافه شد و ما یک نیم فصل کنار هم بدون عدنان بازی کرده بودیم و برای همین هماهنگ هستیم. درست است غیبت عدنان دورقی کمی باعث ضعیف‌شدن ما شده بود، اما خودمان توانستیم در نهایت جمعش کنیم و اختلاف را کم کردیم.
او درباره عدم خودباوری که در بین بازیکنان رعد پدافند وجود دارد نیز گفت: به هر حال همه ما جوان هستیم و سرباز، پولی هم که نمی‌گیریم، اما باز تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهتر شویم و سال‌های بعد بتوانیم جایگاه بهتری برای خود پیدا کنیم و برای تیممان هم کم نمی‌گذاریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->