جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی

  • کد خبر: ۲۲۶۸۳۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
تیم منتخب کاراته خراسان رضوی که به نمایندگی از فدراسیون کشورمان به مسابقات آسیای مرکزی اعزام شده بود، خوش درخشید و در حوزه‌های مختلف افتخار آفرینی کرد.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، نمایندگان کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور ازبکستان، در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزگسالان در دو بخش انفرادی و تیمی با ۲۵ بازیکن و با کسب مدال طلا، نقره و برنز شمار مدال‌های کاراته ایران را به عدد ۱۳ رساند.

هادی امیری رییس هیئت کاراته خراسان رضوی درباره نتایج کسب شده در این مسابقات گفت: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شده است و کاراته کاران خراسانی در رده‌های مختلف سنی خوش درخشیدند. وی به نتایج انفرادی کسب شده اشاره کرد و افزود: در بخش آقایان حسین اسلامی و کیوان بابان به مدال طلا دست یافتند. امیرعباس بیگ محمدلو به مدال نقره و امیرعلی تیموری و امیر اسلامی هم مدال برنز را بدست آوردند. همچنین مدال طلا کومیته تیمی بزرگسالان نیز توسط کیوان بابان، امیر اسلامی، مهدی شهگل، هادی کیانی، محمد امیری، سجاد مهربان و امیرعباس بیگ محمدلو بدست آمد.

امیری به نتایج انفرادی بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: فاطمه عروجی و یگانه رضایی به مدال نقره دست یافتند. حنانه باغبان، فاطمه نخعی، حنانه باغبان و فاطمه نخعی نیز به مدال برنز رسیدند. همچنین مدال طلا کاتا تیمی بزرگسالان نیز توسط حنانه باغبان، فاطمه نخعی، ریحانه پیرزاد و نگین زهانی کسب شد.

وی با بیان این که هادی امیری، یوسف گواه، میثم بابائی، جواد صیامی و حمیدرضا برفر اعضای کادر فنی تیم اعزامی به ازبکستان را تشکیل می‌دادند، افزود: آزمون کسب ارتقا مربیگری آسیا در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی سمرقند از بکستان برگزار شد و در این آزمون هادی امیری ریاست هیات کاراته در بخش کومیته و حمید رضا برفر در بخش کاتا موفق به کسب درجه مربیگری شدند. همچنین محمد زمانی، محمد واحدی فرد و فرزاد فیروزه‌ای هم موفق به کسب درجه داوری آسیا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->