نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

آمار عجیب کورین هنری؛ ۲۳ دقیقه و صفر امتیاز!

  • کد خبر: ۵۶۷۵۰
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
آمار عجیب کورین هنری؛ ۲۳ دقیقه و صفر امتیاز!
بازیکن خارجی تیم بسکتبال اکسون برابر گرگان اصلا در حدو اندازه های خود ظاهر نشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با نتیجه ۶۴ بر ۴۴ از سد اکسون بگذرد.
در این دیدار سینا واحدی با ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجربه گل کارآیی ۲۰ را به ثبت رساند و موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت. برای گرگانی‌ها نوید رضایی فر نیز ۱۴ امتیاز کسب کرد.
اما در تیم اکسون کورین هنری بازیکن خارجی این تیم که در اغلب دیدار‌ها خوش می‌درخشد آماری عجیب به ثبت رساند. او در این دیدار ۲۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه بازی کرده، اما هیچ امتیازی به دست نیاورده است! هنری با ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل کارآیی ۷- را ثبت کرده است! آماری که از این بازیکن عجیب است و مطمئنا اگر مثل دیدار‌های گذشته بازی می‌کرد اختلاف اکسون با گرگانی‌ها کمتر از این می‌شد.
محمدرضا تقی لو هم با ۱۱ امتیاز بیشترین امتیاز را برای اکسون کسب کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->