پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند شهید رئیسی چگونه مدیران کشور را انتخاب می‌کرد؟ + فیلم صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همایش «سرآغاز حرفه‌‌گرایی» ویژه روان‌شناسان و مشاوران استان در مشهد برگزار شد | شهید رئیسی در حوزه مشاوره به‌دنبال تخصص‌گرایی بود رایزنی سرپرست وزارت خارجه ایران و وزیرخارجه ارمنستان ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می‌شود مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین‌نامه است سازمان جهانی بهداشت: شرایط در غزه «به شدت فاجعه‌بار» است درگیری مسلحانه اراذل‌و‌اوباش در مُلک‌آباد مشهد، ۲۸ مصدوم برجای گذاشت + عکس وزیر صمت در مشهد: ۲۰ درصد یخچال و فریزر کشور در خراسان‌رضوی تولید می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه

  • کد خبر: ۲۲۶۸۳۱
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه
در پی کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان الشفای شهر غزه، جنبش حماس این گورهای جمعی را بیانگر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست و خواستار مستند کردن این جنایت‌ها توسط نهادهای بین‌المللی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: اطلاعیه وزارت بهداشت غزه مبنی بر کشف هفت گور جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه، شاهد جدیدی بر وحشیگری اشغالگران علیه مردم ماست.

حماس اضافه کرد: کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های غزه مستلزم اتخاذ تدابیری از سوی جامعه جهانی و سازمان ملل برای توقف تجاوز است.

در ادامه بیانیه حماس تاکید شده است: از نهادهای بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر می‌خواهیم که جنایات رژیم اشغالگر را مستند و به دیوان بین‌المللی کیفری ارائه کنند.

از میانه فروردین ماه که ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان الشفای شهر غزه خارج شد، جهان همواره شاهد کشف گورهای جمعی در این محوطه بوده است و منابع رسانه‌ای امروز از کشف پیکر ده‌ها شهید در یک گور جمعی دیگر در محوطه این بیمارستان خبر دادند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر پزشکی و نهادهای امدادرسان امروز سومین گور جمعی را در محوطه بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه کشف کردند.

این دفتر اعلام کرد که تا به این لحظه پیکر ۴۹ شهید از این گور جمعی بیرون آورده شده و نهادهای امدادرسان و کادر پزشکی همچنان در جست و جوی اجساد جدید هستند. احتمال افزایش شمار شهدا با کشف پیکرهای جدید وجود دارد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در ادامه گزارش داد که تا کنون هفت گور جمعی در داخل بیمارستان‌ها در مناطق مختلف این باریکه کشف شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

نظامیان این رژیم طی ۲ هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی بسیار گسترده و فاجعه انسانی هولناکی برجای گذاشتند. آنها همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->