کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان: شکست شاگردان شریف در فینال گروه

  • کد خبر: ۵۹۸۶۶
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان: شکست شاگردان شریف در فینال گروه
پس از ۶ هفته صدر‌نشینی، مشهدی‌ها به اصلی‌ترین رقیب خود باختند و یک پله سقوط کردند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مشهدی‌ها جنگ صدرنشینی را باختند. شاگردان فاطمه شریف برای ۶ هفته بدون هیچ شکستی صدرنشین گروه خود بودند، اما در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان، در جنوب اولین شکست خود را تجربه کردند و بدتر از آن صدر جدول با شکست ۳‌بر ۱، تقدیم پالایش نفت آبادان شد.
 
آبادانی‌ها در این مدت اصلی‌ترین رقیب تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در جدول گروه «ب» بودند و در طول این هفته‌ها در جدول رده‌بندی در تعقیب صدرنشین بودند و در‌نهایت هم توانستند در آخرین ایستگاه، این جایگاه را از آنِ خود کنند. مشابه این اتفاق فصل گذشته نیز برای تیم فاطمه شریف رقم خورد؛ جایی که در هفته آخر مرحله گروهی، پس از هفته‌ها صدرنشینی به‌خاطر باخت در اهواز، به‌عنوان تیم دوم راهی پلی‌آف شد.

برزیلی‌های غول‌کش

پالایش نفت آبادان امسال با جذب چند بازیکن مؤثر، بر‌خلاف ۲ فصل اخیر به تیمی سرسخت تبدیل شده است و با پیروزی در بازی خانگی برابر مس رفسنجان نشان داد چهره‌ای در حد‌و‌اندازه یک مدعی دارد. حالا نفت آبادان با شکست تیم هیئت خراسان رضوی لقب غول‌کش را می‌تواند به خود اختصاص دهد و بازی در آبادان برای تیم‌های مدعی نیز دردسرساز خواهد بود. تیم آبادان از ۶ بازی انجام‌شده خود ۵ پیروزی کسب کرده و تنها یک شکست در کارنامه دارد و هیچ باختی به نام آن‌ها ثبت نشده و یک تساوی برابر رهیاب دارند. در کارنامه آن‌ها تنها ۳ گل خورده ثبت شده است.

شکست در نیمه مربیان

اما چگونه مدعی قهرمانی شکست را پذیرفت؟ شاگردان شریف در نیمه نخست پیروز میدان بودند. آن‌ها با تک‌گل مهسا ایرانمنش به برتری رسیدند و راهی رختکن شدند؛ ولی در نیمه مربیان، تیم خراسان حرفی برای گفتن نداشت. آسیب‌دیدگی بازیکنان کلیدی نیز دست شریف را در این دیدار بسته بود. در مقابل، نفت توانست با نمایشی خوب و قابل‌قبول ۲ بر ۱ از حریف خود پیشی بگیرد. در‌حالی‌که تیم خراسان در حال جبران این فاصله بود، آبادان با زدن سومین گل، تیر خلاص را زد.

تغییر داور دیدار حساس

این دیدار از چندین‌جهت از اهمیت زیادی برخوردار بود. نتیجه بازی قرار بود صدرنشین گروه در پایان نیم‌فصل را معرفی کند که در‌نهایت پالایش نفت آبادان، چهره جدید صدر جدول است. ازسوی‌دیگر آبادان ادعای خود برای کسب قهرمانی امسال را اعلام کرد و قدرت خود را به رخ همه رقیبان کشید. به‌خاطر حساسیت این بازی، قرار بود گلاره ناظمی قضاوت این بازی را برعهده داشته باشد؛ اما در‌نهایت کمیته داوران مجبور به تغییر داوران ۳ بازی شد که یکی از آن‌ها دیدار مشهد و آبادان بود.
 
ناظمی گویا همچنان تمایلی ندارد در لیگ امسال قضاوت کند. در ادامه بازی‌های گروه «ب» مس رفسنجان نیز هیئت اصفهان را با ۱۲ گل شکست داد و رهیاب به تساوی پنج‌گله برابر کیمیای اسفراین رضایت داد. با این نتایج، پالایش نفت با ۱۶‌امتیاز اول شد، نماینده خراسان با ۱۵‌امتیاز در رده دوم ایستاد و مس دوازده‌امتیازی در سکوی سومی قرار دارد. رهیاب تهران، پارس‌آرا شیراز، کیمیای اسفراین و هیئت اصفهان نیز در رده‌های چهارم تا هفتم جای دارند.

حال‌و‌هوای گروه اول در نیم‌فصل

در گروه اول، سایپا تهران میهمان مس کرمان بود که با ۲ گل نسترن مقیمی و نسرین قمی، شاگردان شهناز یاری به پیروزی رسیدند. نامی‌نو اصفهان نیز مقابل شهروند ساری به میدان رفت و در یک دیدار نزدیک با حساب ۴ بر ۳ پیروز شد. اما ملی‌حفاری اهواز که صدرنشین این گروه است، قرار بود میزبان هیئت فوتبال رودان باشد که تیم رودان از سفر به اهواز و انجام این دیدار انصراف داد و باخت فنی این تیم اعلام شد که درنهایت پیروزی ۳‌بر ۰ برای حفاری ثبت شد. در این گروه ملی‌حفاری اهواز با ۱۸‌امتیاز صدرنشین ماند و تیم‌های سایپا تهران و نامی‌نو اصفهان نیز به‌ترتیب با ۱۵‌و‌۱۲‌امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند و رودان چهارم است؛

و باز هم یک لغو دیگر...

تیم هیئت فوتبال رودان که نماینده دختران هرمزگان در لیگ برتر فوتسال است، در هفته پایانی نیم‌فصل اول غایب رقابت‌ها بود. در‌واقع آن‌ها از سفر به اهواز و بازی مقابل حفاری انصراف دادند. این چهارمین دیدار لغوشده در این نیم‌فصل بود.

جعفرپور، سرمربی تیم هیئت فوتبال رودان، درباره این اتفاق گفت: اکنون استان خوزستان و شهر اهواز به‌دلیل شیوع کرونا در وضعیت حادی به سر می‌برد و از‌سوی مدیریت باشگاه سفر به اهواز و دیدار با ملی‌حفاری در وضعیت فعلی جایز نبود. پیش‌از‌این شرایط فعلی و بحرانی‌بودن شیوع کرونا در شهر اهواز را از طریق نامه‌نگاری به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودیم؛ اما متأسفانه فدراسیون فوتبال با درخواست تعویق دیدار پایانی نیم‌فصل با ملی‌حفاری اهواز موافقت نکرد. دیگر چاره‌ای جز حفظ سلامتی بازیکنانمان نداشتیم و سلامتی آنان از هر نتیجه و مسابقه‌ای مهم‌تر بوده و هست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->