ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ریزش و درشت اتفاقات لیگ برتر فوتسال بانوان در روز استراحت مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۵۸۵۲۸
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
ریزش و درشت اتفاقات لیگ برتر فوتسال بانوان در روز استراحت مشهدی‌ها
در پنجمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان که روز جمعه پیگیری شد، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با داشتن قرعه استراحت، به میدان نرفت؛ اما حریفان آن‌ها نتایج جالبی را به‌جای گذاشتند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در پنجمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان که روز جمعه پیگیری شد، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با داشتن قرعه استراحت، به میدان نرفت؛ اما حریفان آن‌ها نتایج جالبی را به‌جای گذاشتند. مهم‌ترین اتفاق این هفته، شکست‌خوردن تیم مس رفسنجان، قهرمان فصل گذشته لیگ بود. مدافع عنوان قهرمانی، این فصل در آبادان دومین شکست فصل خود را تجربه کرد.
 
اولین شکست آن‌ها برابر تیم مشهدی بود. حالا با این ۲ باخت، وضعیت برای مس رفسنجان کمی نگران‌کننده شده است. مس با این شکست به رده چهارم جدول هفت‌تیمی گروه سقوط کرد. پالایش نفت آبادان که امسال نشان داده با ۲ سال گذشته تفاوت زیادی کرده و چشم به جام قهرمانی دارد، با این پیروزی، سومین برد پیاپی در سومین دیدار خود را در این فصل به دست آورد و رقابتی جدی با نماینده مشهد در گروه دوم دارد و در رده دوم جای گرفته است.

روز شانس تازه‌وارد‌ها

این هفته دیگر خبری از گل‌باران و عدد‌های عجیب‌و‌غریب در لیگ بانوان نبود و بیشترین گل زده‌شده به کیمیای اسفراین اختصاص داشت که با ۷ گل تیم هیئت اصفهان را شکست داد و اولین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال بانوان را جشن گرفت. آن‌ها فصل پیش با قهرمانی در لیگ‌یک به لیگ برتر صعود کردند. تیم هیئت فوتبال اصفهان همانند ۴ بازی گذشته خود بازنده شد تا با ۵ شکست در قعر جدول گروه دوم قرار بگیرد.
 
در‌واقع بازی هفته پنجم، روز شانس تیم‌های تازه‌وارد بود؛ زیرا تیم هیئت فوتبال رودان که امسال اولین حضور خود در بالاترین سطح فوتسال بانوان ایران را تجربه می‌کند نیز پیروز شد. جنوبی‌ها هفته گذشته نخستین پیروزی فصل خود را جشن گرفته بودند.
 
آن‌ها ۲ هفته پیش ۲۱ گل از سایپای تهران دریافت کرده بودند و در‌حالی‌که شانس کمی برای پیروزی در این هفته داشتند، با یک نمایش غیرقابل پیش‌بینی، حریف را غافل‌گیر کردند و ۳‌بر‌۲ مس کرمان را شکست دادند. مس کرمان در گروه‌یک رقبای سرسختی، چون حفاری و سایپا دارد و به نظر می‌رسد ایده‌آل‌ترین رتبه برای این تیم در گروه‌یک، جایگاه سومی باشد؛ گرچه با نتیجه‌ای که این هفته کسب شد، تیم‌ها خواهند آموخت تیم از‌پیش‌برند‌ه‌ای در لیگ وجود ندارد.

حفاری بالاخره گل خورد

تیم شرکت ملی حفاری ایران نیز که صدرنشین گروه اول است، بعد از گذشت ۴ هفته کلین‌شیت، بالاخره قفل دروازه‌اش توسط تیم قعرنشین شهروند ساری باز شد و یک گل دریافت کرد. این بازی ۶‌بر‌۱ به سود حفاری پایان یافت. اکنون حفاری بیشترین امتیاز را در بین ۱۴ تیم شرکت‌کننده کسب کرده است و پس از آن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی قرار دارد. رهیاب تهران و نامی‌نو نیز دیگر‌تیم‌های برنده این هفته بودند.

تغییر خانم‌گلی از شرق به جنوب

یکی دیگر از اتفاق‌های مهم این هفته، تغییر صدر جدول گل‌زنان لیگ بود. تا پایان هفته چهارم، فاطمه حسینی و سارا شیربیگی هر کدام با ۸ گل، از تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند و کاندیدای خانم‌گلی این فصل بودند؛ اما این هفته بازیکن تیم حفاری پیش افتاده است و مهسا کمالی با چهار گلی که این هفته به شهروند ساری زد، یازده‌گله شد و به صدر جدول گل‌زنان صعود کرد. باید دید این رقابت جذاب کدام بازیکن را به کفش طلای امسال می‌رساند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->