بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

علاقه آندو برای بازگشت به فوتبال

  • کد خبر: ۶۰۶۷۳
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
علاقه آندو برای بازگشت به فوتبال
آندرانیک تیموریان که چندی پیش صحبت از حضورش در تراکتور بود با منتفی شدن این ماجرا، اما همچنان به دنبال بازگشت به مستطیل سبز است. آیا تیمی راضی به استفاده از تیموریان خواهد شد؟

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، ۳ هفته پیش بود که صحبت‌هایی درباره حضور آندرانیک تیموریان در تراکتور به گوش خورد. این خبر قبل از اینکه حضور رسول خطیبی در تراکتور قطعی شود شنیده شد، اما با روی کار آمدن این مربی در تراکتور پروژه مسعود شجاعی برای استفاده از آندرانیک تیموریان به هم خورد. تیموریان، اما همچنان به دنبال بازگشت به مستطیل سبز است و اعتقاد دارد می‌تواند فوتبال بازی کند.

او می‌گوید: «اگر پیشنهاد خوبی دریافت کنم، به فوتبال بازخواهم گشت. با این حال و با تمام احترامی که برای تیم‌های حاضر در فوتبال ایران قائلم، دوست دارم اگر پیشنهاد خوبی از لیگ برتر داشتم، به فوتبال برگردم.» احتمالا با انتخاب خطیبی بحث حضور آندو درتراکتور منتفی شده، اما شنیده می‌شود یکی، دو تیم لیگ برتر با آندو درباره حضور درتیم خود مذاکراتی انجام داده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->