استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

صعود هوایی مهرام و توقف پدافند

  • کد خبر: ۶۰۸۰۸
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
صعود هوایی مهرام و توقف پدافند
تیم بسکتبال مهرام با برتری ۸۳ - ۶۴ مقابل رعد پدافند هوایی مشهد راهی مرحله بعدی پلی آف شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و رعد پدافند هوایی مشهد امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت با نتیجه ۸۳ بر ۶۴ به نفع مهرام تمام شد.
بازیکنان آغازگر رعد پدافند مشهد: عدنان دورقی، نیما فتحی، محمد کمالوند، صالح مرادیان و حسن زنگنه
سرمربی: جمال صیفی
بازیگران آغازگر مهرام: مالیک ترل ترنت، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، داخوان سامرس و میثم میرزایی
سرمربی: علی آرزومندی

حامد حسین‌زاده از اشتباه رعد در حمله سبد اول بازی را می‌سازد. نیما فتحی ستاره بازی پیش از پشت خط پرتاب آزاد امتیازات نخست رعد را می‌گیرد و عدنان در فست برک تیمش را پیش می‌اندازد. داخوان سامرس و ترنت در دو حمله برتری را پس می‌گیرند. ریباند حمله موفق میرزایی اختلاف را بیشتر می‌کند انا عدنان روی پاس فتحی فاصله را به حداقل کاهش می‌دهد. این ۳ را حسین‌زاده جواب می‌دهد. فلوتر فتحی بازی را جذاب‌تر می‌کند. صمد با دو پرتاب آزاد موفق امتیازاتش را آغاز می‌کند و عدنان دومین ۳ خود را هم می‌زند. در ادامه مالیک ترنت دو پرتاب پیرامونی موفق دارد و صالح مرادیان یکی از این دو پرتاب را جواب می‌دهد تا کوارتر اول ۱۹ - ۱۵ برای مهرام تمام شود.
کمالوند با پرتاب راه دورش جواب سبد اول مهرام را می‌دهد، اما کامرانی هم با ورودش به میدان ۳ می‌زند تا رعد وقت استراحت بخواهد. در بازگشت رعدی‌ها پاسخ این ۳ امتیازی را هم می‌دهند و نفوذ نیما فتحی و لی‌آپش اختلاف را به حداقل می‌رساند. ۳ امتیازی حسین‌زاده حاشیه امن مهرام را حفظ می‌کند و سامرس سبد بعدی را می‌گیرد. اندوان فتحی تعقیب و گریز را حفظ می‌کند و ۳ بعدی عدنان دورقی بازی را در ۲۹ مساوی می‌کند. اوجاقی زیر سبد با شیشه مهرام را به ۳۱ می‌رساند. ترنت یک پرتاب آزاد موفق می‌زند. کامرانی با اندوان مهرام را به ۶۰ می‌رساند و با ریبانذ موفق آرمان، صیفی وقت استراحت بعدی را می‌گیرد. در بازگشت عدنان دورقی بیست و هشتمین امتیاز خود را هم می‌گیرد تا نتیجه ۶۲ - ۴۸ شود.
دو پرتاب آزاد موفق سامرس آغازگر بازی است. لی‌آپ کامرانی به شکل جالبی وارد سبد رعد می‌شود. آنطرف عدنان با حرکتی چرخشی رعد را به ۵۰ می‌رساند. سامرس تابلو نتیجه را روند می‌کند. ۷۰ - ۵۰. پرتاب پیرامونی ترنت صیفی را به صرافت گرفتن آخرین وقت استراحت خود می‌اندازد. در بازگشت سلیمانی اختلاف را ۲۵ می‌کند. کمالوند روی پاس تالاری سبد می‌گیرد. موتور کمالوند چقدر دیر روشن شد. او سبد بعد را هم با جامپ‌شات می‌گیرد و در اندوان هم موفق است. اختلاف دوباره ۲۰ می‌شود. تالاری روی ریباند حمله امتیاز ۵۷ را هم می‌گیرد. خود تالاری با جاگیری خوبش اختلاف را کمتر می‌کند. خطای علیذآینه‌چیان روی اوجاقی ۳ پرتاب آزاد دارد که اوجاقی هر ۳ را هدر می‌دهد! اما حسین زاده با کمک شیشه این ۳ پرتاب را جبران می‌کند. اندوان آرمان هم موفق است. مهرام به ۸۰ می‌رسد. ۳ بعدی را حسین‌زاده می‌زند. در حالیکه لحظات پایانی بود، عدنان دورقی بازی را ادامه داد و آرمان هم او را متوقف کرد تا داور به نشانه خطای غیرورزشی دست‌هایش را به هم بچسباند. عدنان در میان اعتراضات آرمان ۳ پرتاب آزاد موفق دارد. در ۳ ثانیه پایانی مهرامی‌ها کنار زمین می‌ایستند و رعدی‌ها نیز بازی نمی‌کنند تا این دیدار با برتری ۸۳ - ۶۴ مهرام به پایان برسد و این تیم راهی دور بعدی پلی‌آف شود و انتظار برنده دیدار کوچین و آویژه را بکشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->