سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

نتیجه رقابت تیم ملی والیبال برابر بلغارستان/هت تریک یاران آلکنو

  • کد خبر: ۶۹۵۸۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴
  • ۱
نتیجه رقابت تیم ملی والیبال برابر بلغارستان/هت تریک یاران آلکنو
تیم ملی والیبال کشورمان برابر بلغارستان به یک پیروزی قدرتمندانه دست یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در ششمین خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل بلغارستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه پیروز شد.
شاگردان آلکنو در ادامه رقابت‌های خود در لیگ ملت‌های والیبال تیم بلغارستان را با نتیجه ۳بر صفر و امتیاز‌های (۲۵-۲۰)، (۳۳-۳۱) و (۲۵-۲۲) شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران در مصاف با بلغارستان به چهارمین برد خود رسید و تا پله ششم جدول صعود داشت. هم ایران و بخصوص بلغار‌ها با تیمی دگرگون شده و جوان و بدون سوکولوف، سیگانوف و آتاناسوف پا به این دیدار گذاشتند. ایران هر چند در ست اول با همان ترکیب وادی، سعادت، عابدینی، موسوی، اسفندیار و صالحی و حضرت پور راحت از سد بلغارستان عبور کرد، اما هنگامی که در اواخر ست‌های دوم و سوم به مشکل خورد با یکی دو جابجایی و بخصوص با دو تعویضه معروف و کاظمی، توانست از مانع حریف عبور کند و به یک برد روحیه ساز دیگر برسد. ایران در مقایسه با حریف در دفاع روی تور با عابدینی و موسوی درخشش بهتری داشت و بردیا سعادت نیز با ۱۷ امتیاز، بهترین شد.
تیم ایران در هفتمین مسابقه خود در این رقابت‌ها روز چهارشنبه، ۱۹ خردادماه از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل تیم آمریکا قرار خواهد گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
دم بچه های تیم ملی گرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->