نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

شکست والیبالی‌ها در ماراتن سنگین با کواچ| باختی سرشار از تجربه

  • کد خبر: ۷۰۱۳۳
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
شکست والیبالی‌ها در ماراتن سنگین با کواچ| باختی سرشار از تجربه
تیم ملی والیبال کشورمان سومین شکست در لیگ ملت‌ها را برابر یاران کواچ تجربه کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال کشورمان در روزی که اکثر نفرات اصلی را روی نیمکت داشت با نمایشی خوب سه بر دو مغلوب صربستانی شد که با همه توان به مصاف تیم ما آمده بود.
با توجه به فاصله کم بین دیدار شب گذشته مقابل آمریکا و بازی امروز مقابل صربستان، طاهر وادی، بردیا سعادت، علی شفیعی، رضا عابدینی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده تیم ایران برابر صربستان بودند.
آلکنو در این دیدار از بازیکنانی استفاده کرد که کمتر به آن‌ها بازی رسیده بود و به بازیکنان دیدار روز گذشته مقابل آمریکا استراحت داد. تیم ایران با استفاده از سرویس‌های خوب مرتضی شریفی و دفاع روی تور کم‌نقص، امتیازات حساس و پایانی ست نخست را به خود اختصاص داد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.
تیم ایران در پایان ست نخست، ۸ امتیاز از حمله، ۵ امتیاز از دفاع روز تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۰ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان صربستان نیز ۱۱ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، ۲ پوئن مستقیم سرویس و ۷ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
صرب‌ها در ست دوم با شناسایی مهاجمان ایران و دفاع روی تور بهتر، چهره دیگری از تیم خود را به نمایش گذاشتند به طوری که وقت استراحت فنی دوم در امتیاز ۱۶ بر ۸ به سود آن‌ها رقم خورد. ایران در امتیازات این ست به شاگردان کواچ، نزدیک هم نشد و در نهایت ۲۵ بر ۱۵ شکست را قبول کرد.
تیم ایران در پایان ست دوم و طبق آمار سایت فدراسیون جهانی والیبال، ۱۶ امتیاز از حمله، ۶ امتیاز از دفاع روز تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۴ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان صربستان نیز ۲۶ امتیاز از اسپک، ۵ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ پوئن مستقیم سرویس و ۸ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
بازیکنان تیم ایران در ست سوم، تلاش کردند تا فشار سرویس خود را روی اوروش کواچویچ متمرکز کنند تا او از گروه مهاجمان صربستان خارج شود. حملات موثر بازیکنان ایران و اشتباهات صرب‌ها نیز باعث شد تا در ست سوم، برتری با ایران باشد. حضور سعید معروف و صابر کاظمی در ایران و الکساندر آتاناسیویچ در این ست نشان داد که هر دو مربی به دنبال پیروزی در این ست کلیدی هستند. هر ۳ بازیکن در ادامه از زمین خارج شدند. بازی در امتیاز ۲۴ مساوی شد تا اینکه ایران ۲۸ بر ۲۶ برنده شد.
تیم ایران در پایان ست سوم و طبق آمار سایت فدراسیون جهانی والیبال، ۳۳ امتیاز از حمله، ۷ امتیاز از دفاع روز تور، ۵ پوئن سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان صربستان نیز ۴۴ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع روی تور، ۶ پوئن مستقیم سرویس و ۱۵ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
دو تیم در ست چهارم پا به پای هم امتیاز گرفتند. آلکنو در حالی که تیمش ۲۱ بر ۱۹ عقب بود، دو تعویض خود را انجام داد و صابر کاظمی و سعید معروف را وارد زمین کرد. دفاع روی تور و حملات صربستان، برگ برنده حریف اروپایی در ست چهارم بود. پیروزی ۲۵ بر ۲۲ صرب‌ها در این ست، بازی را به ست پنجم کشاند.
تیم ایران در پایان ست چهارم و طبق آمار سایت فدراسیون جهانی والیبال، ۴۷ امتیاز از حمله، ۸ امتیاز از دفاع روز تور، ۷ پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان صربستان نیز ۵۸ امتیاز از اسپک، ۱۱ امتیاز از دفاع روی تور، ۷ پوئن مستقیم سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
ست پنجم با ۲ امتیاز صربستان آغاز شد که یکی مستقیما از منطقه سرویس بود. اشتباهات بازیکنان ایران، نتیجه را ۵ بر ۲ به سود صرب‌ها و آلکنو را مجبور به استفاده از وقت استراحت کرد. با زیاد شدن اختلاف تا ۶ امتیاز و ثبت امتیاز ۸ بر ۲، بازیکنان ایران، خودباوری خود را از دست دادند و افت روحی شدیدی کردند. آخرین تدبیر آلکنو، همان دو تعویض معروف بود که سودی برایش نداشت و شاگردانش ۱۵ بر ۸ شکست خوردند و در نهایت ۳ بر ۲ بازی را واگذار کردند.
تیم‌ملی والیبال در یک ماراتن سنگین مغلوب صربستان شد، تیمی که از تمام ستاره هایش مقابل ایران استفاده کرد. برعکس جان اسپرو آمریکایی، سرمربی نام اشنای صرب یعنی کواچ از تمام ظرفیت‌های تیمش برای پیروزی بهره برد، ولی سرمربی تیم ملی ایران ترجیح داد به بازیکنانی بازی بدهد که کمتر بازی کرده بودند با این همه توپ زدن مقابل ابر ستارگانی، چون اشکانین، کوکوایچ، ایووویچ و حتی اتاناسویچ آسان نبود.
در این دیدار آبشار زن‌های ما جنگیدند و خوب سرویس زدند، ولی مانند اغلب مسابقات در دفاع قوی نبودند. با این وجود یک باخت سرشار از تجربه برای جوانانی، چون بردیا، اسفندیار و شریفی بود و بدون تعارف به لحاظ فنی از پیروزی بر تیم ایالت متحده آموزنده‌تر بود. حالا فردا ما با آلمان بازی خواهیم کرد و باید دید الکنو با چه محاسبانی تیمش را ارنج می‌کند تا حالا که برد و باخت‌های شیرینی داشته ایم و امیدواریم درخشش جوانان کشورمان ادامه دار باشد.

 

شکست والیبالی‌ها در ماراتن سنگین با کواچ| باختی سرشار از تجربه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->