برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

پیروزی دلچسب والیبالی ها/ آمریکا را باید این مدلی شکست داد!

  • کد خبر: ۷۰۰۳۷
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
پیروزی دلچسب والیبالی ها/ آمریکا را باید این مدلی شکست داد!
تیم ملی والیبال کشورمان ۳ بر صفر برابر آمریکا به پیروزی رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال مردان ایران در هفتمین دیدار خود از رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف آمریکا رفت و این تیم را نیز مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر شکست داد.
ولادیمیر آلکنو برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مسعودغلامی، صابر کاظمی و ارمان صالحی را روانه میدان کرد. در این مسابقه فیاضی در پست لیبرو قرار گرفت. ضمن اینکه امیر غفور، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور با صلاحدید کادر فنی در جمع ۱۴ نفر اصلی قرار نداشتند.
ملی‌پوشان ایران تیم آمریکا را با نتیجه ۳ بر صفر و امتیاز‌های (۲۵-۱۹)، (۲۵-۲۳) و (۲۵-۲۳) مغلوب کردند.
تیم ملی والیبال ایران بازی را خوب شروع کرد، اما آمریکایی‌ها زودتر به امتیاز ۸ رسیدند. در ادامه شاگردان آلکنو توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم ملی والیبال ایران خاتمه پیدا کرد.
ترکیب تیم ایران برای شروع ست دوم تغییری نکرد و شاگردان آلکنو با نتیجه ۸ بر ۵ از حریف خود پیش افتادند.   این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
عملکرد درخشان میثم صالحی و صابر کاظمی در دو ست قبلی بازیکنان و کادر فنی آمریکا را کلافه کرد. در ست سوم چندین بار شاهد رالی‌های جذاب بین دو تیم بودیم. در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران، یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
پنجمین برد سروقامتان والیبال ایران برابر یکی از قدرت‌های بلامنازع والیبال دنیا رنگ بوی دیگری داشت زیرا جوانان شایسته پارسی در همه پارامتر‌ها تماشایی و با اقتدار توپ زدند تا شاگردان اسپراو زانو بزنند.
با این برد می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود چرا که ثابت کردند در برابر تیم‌های قدرتمند هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->