اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

بائرمن: بهنام بهترین نگهبان آسیاست|تعریف و تمجید باشگاه آلمانی از ملی پوش بسکتبال ایران

  • کد خبر: ۷۱۶۰۰
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
بائرمن: بهنام بهترین نگهبان آسیاست|تعریف و تمجید باشگاه آلمانی از ملی پوش بسکتبال ایران
بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان به بوندس لیگا پیوست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سایت باشگاه SYNTAINICS MBC که با بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان به توفق رسیده نوشته است: یکی از بازیکنان برجسته فصل قبل در Pro A در آینده پیراهن SYNTAINICS MBC را بر تن خواهد کرد. بازیکن شوت زن ایرانی بهنام یخچالی از ROSTOCK SEAWOLVES که با آن‌ها قرارداد دو ساله دارد به تیم ما پیوست آنهم به این دلیل که در قراردادش گزینه خروج برای پیوستن به بوندس لیگا وجود داشته است.
این بازیکن ۲۵ ساله در حال حاضر با تیم ملی کشور خود برای مسابقات المپیک توکیو (۲۳ جولای تا ۸ آگوست) و مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی (۱۷ تا ۲۹ آگوست) آماده می‌شود.
یخچالی با میانگین ۱۶.۰ امتیاز، یکی از ۵ بهترین بازیکنان سبد بازی Pro A در فصل ۲۰۲۰/۲۱ بود. از نظر میدانی، گارد شوتزن با ضریب ۵۷ درصد و ۴۲ درصد در سه امتیازی داشته است. رکورد او برابر توبینگن ۳۴ امتیاز بود. درک بائرمن، مربی روستوک که قبلاً یخچالی را از زمان مربیگری تم ملی ایران می‌شناخت، درباره او گفته است: "از نظر من، بهنام بهترین نگهبان آسیا است. "
بهنام یخچالی قبل از آمدن به آلمان در پتروشیمی بندر امام ۴ بار به عنوان قهرمانی کشور (۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷)، دو بار قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا (جام قهرمانان WABA، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸) و یک بار قهرمانی باشگاه‌های آسیا (قهرمانان FIBA Asia) جام، ۲۰۱۸) دست یافته است. در فصل ۲۰۱۹/۲۰ او تصمیم گرفت در خارج از کشور بازی کند و به طور متوسط ۱۶.۵ امتیاز برای Nanjing Monkey Kings در لیگ چین کسب کرد. پس از پایان فصل، او به کشور خود بازگشت و چهار بازی دیگر برای تیم شهرداری گرگان انجام داد تا اینکه در تابستان ۲۰۲۰ به روستوک پیوست.
بهنام یخچالی در ۱۷ سالگی اولین بازی خود را در تیم ملی ایران انجام داد. او همراه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۳ به قهرمانی رسید و در سال ۲۰۱۵ به مقام سوم دست یافت. با مربیگری درک بائرمن نایب قهرمانی در سال ۲۰۱۷ را تجربه کرد، شوتزن گارد ۱.۹۲ متری بهترین بازیکن بود. ۲۰۱۴ در اسپانیا و ۲۰۱۹ در چین با این تیم در جام جهانی شرکت کرد.

 

بائرمن: بهنام بهترین نگهبان آسیاست|تعریف و تمجید باشگاه آلمانی از ملی پوش بسکتبال ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->