تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه
سرخط خبرها

بازگشت ارسلان به مهرام چقدر امکان پذیر است؟

  • کد خبر: ۷۱۲۰۷
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
بازگشت ارسلان به مهرام چقدر امکان پذیر است؟
اگرچه پیش‌تر گفته شده بود ارسلان کاظمی با قرارداد خوبی به تیم بسکتبال ذوب آهن پیوسته از قرار معلوم حالا قصد جدایی از این تیم دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، این طور که شنیده می‌شود پس از بازگشت مصطفی هاشمی به تیم بسکتبال مهرام احتمال بازگشت ارسلان کاظمی به این تیم هم زیاد شده است، اما مشکل جایی است که ارسلان با ذوب آهن قرارداد رسمی امضا کرده و باید با اصفهانی‌ها به توافق برسد که از قرار معلوم ذوبی‌ها هم قصد توافق ندارند و می‌خواهند ارسلان آن‌ها را در لیگ فصل آینده همراهی کند.
پیش‌تر گفته شده بود که قرارداد با ذوبی‌ها رسمی نبوده، اما این طور که شنیده می‌شود قرارداد رسمی فدراسیون را امضا کرده اند و برای همین هم بازگشت ارسلان به مهرام سخت شده است مگر آنکه ذوبی‌ها به جدایی رضایت دهند.
از طرف دیگر گفته می‌شود مهرامی‌ها با حسن زاده قرارداد بسته اند، در این شرایط مشخص نیست وضعیت آن‌ها به چه شکلی خواهد شد. آرمان زنگنه هم وقتی دید در این بخش مهرامی‌ها با ترافیک بازیکن مواجه شدند ترجیح داد از آن‌ها جدا شود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->