استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

بمب‌های ۱۰۰ میلیون پوندی در لیگ جزیره!

  • کد خبر: ۷۶۶۰۲
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
بمب‌های ۱۰۰ میلیون پوندی در لیگ جزیره!
نگاهی به نقل و انتقالات احتمالی گران قیمت لیگ برتر انگلیس که اتفاقا اکثرا مقصدشان منچسترسیتی است‌.
به گزارش شهرآرانیوز، انتقال جک گریلیش از استون ویلا به منچسترسیتی و شکستن رکورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بهانه‌ای شد تا نگاهی به جابه جایی‌های احتمالی بزرگ پیش رو بیندازیم. غیر از ستاره جوان این روز‌های منچسترسیتی، ۲ مهاجم بزرگ فوتبال جهان هم احتمالا این هفته پیراهن تیم‌های جدیدشان در لیگ برتر را به تن خواهند کرد؛ روملو لوکاکو و هری کین که این روز‌ها در تمرینات تاتنهام غایب است. نکته جالب اینکه همه این نقل و انتقالات با رقم بیش از ۱۰۰ میلیون پوندی انجام می‌شود و منچسترسیتی با دلار‌های مالکان اماراتی اش نقش بسزایی در بالارفتن قیمت این ستاره‌ها دارد.


رکورد شکنی گریلیش

نشریه انگلیسی دیلی میل مدعی شد وینگر استون ویلا دیروز به طور رسمی و در ازای ۱۰۰ میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی جک گریلیش از استون ویلا و پیوستن این بازیکن به منچسترسیتی به گوش می‌رسید و حال نشریه دیلی میل مدعی شده است که این انتقال در ازای ۱۰۰ میلیون پوند نهایی خواهد شد. به گزارش این نشریه، کاپیتان استون ویلا هم اکنون در منچستر است تا قرارداد خود را امضا کند و رکوردی جدید در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان انگلیسی به ثبت برساند. گریلیش از روز دوشنبه در تمرینات ویلا حاضر شده و در حین انجام مذاکرات با سیتی رفتاری حرفه‌ای داشته است. باشگاه ویلا امروز انتقال لئون بایلی از لورکوزن را نیز نهایی کرد و به نظر می‌رسد این بازیکن قرار است جایگزینی برای گریلیش باشد. ویلا با فروش گریلیش پول کافی برای تقویت تیمش را به دست می‌آورد و شنیده‌ها حاکی از این است که برای جذب جیمز واردپروس، تامی آبراهام، تاد کانت ول و اکسل توانزبه اقدام خواهد کرد تا ناراحتی هواداران استون ویلا از جدایی گریلیش را کاهش دهد.


نزدیک شدن لوکاکو به چلسی

مهاجم بلژیکی اینتر احتمالا در سه چهار روز آینده راهی چلسی می‌شود. روملو لوکاکو در ابتدا قصد جدایی از اینتر را نداشت و به منچسترسیتی پاسخ منفی داد؛ در حالی که نراتزوری نیز به فروش مهاجم بیست وهشت ساله خود فکر نمی‌کرد. با این حال پیشنهاد مهم چلسی باعث تغییر این وضعیت شده است. آبی‌های لندن در ابتدا علاوه بر مارکوس آلونسو، ۱۰۵ میلیون یورو را نیز در ازای جذب لوکاکو به اینتر پیشنهاد کردند، اما این پیشنهاد رد شد. چلسی برای جذب لوکاکو نیاز دارد پیشنهاد نقدی اش را به درخواست ۱۳۰ میلیون یورویی اینتر برساند. نراتزوری به آلونسو علاقه دارد؛ اما درباره پول نقد معامله تخفیف نخواهد داد. باشگاه انگلیسی آماده شده تا به لوکاکو پرداخت دوازده سیزده میلیون یورو در سال به عنوان دستمزد را تضمین کند که این رقم می‌تواند با پاداش‌ها به ۱۵ میلیون یورو هم برسد؛ رقمی بالاتر از دستمزد ۸.۵ میلیون یورویی این مهاجم بلژیکی در اینتر (۷.۵ + پاداش).  مذاکرات بین طرفین درگیر معامله پیشرفت کرده است و به نظر می‌رسد تا آخر هفته (شنبه یا یکشنبه) چلسی پیشنهادی جدید ارائه خواهد کرد و توافق حاصل خواهد شد. ارزش لوکاکو در حساب‌های اینتر اکنون ۳۹ میلیون یورو است؛ بنابراین فروش او با حدود ۱۳۰ میلیون یورو تراز این باشگاه را به اندازه ۹۰ میلیون یورو مثبت خواهد کرد.


هری کین قصد بازگشت به تاتنهام را ندارد

شایعات زیادی در رابطه با جدایی هری کین از تاتنهام وجود دارد و گزارش‌ها طی هفته‌های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره انگلیسی از روند کسب نکردن جام با تیم لندنی ناامید شده است و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. همچنین به نظر می‌رسد منچسترسیتی از مشتریان مهم هری کین محسوب می‌شود. اما شواهد حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام هرگز نمی‌خواهد به این راحتی‌ها اجازه جدایی بهترین بازیکن خود را صادر کند. در واقع گفته می‌شود که دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، تمام تلاش خود را برای حفظ هری کین انجام خواهد داد، اما در صورتی که مجبور به فروش او شود، با مبلغی کمتر از ۱۶۰ میلیون پوند اجازه انتقال ستاره انگلیسی به سیتی را صادر نخواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد قصد ستاره انگلیسی برای ترک تاتنهام در تابستان امسال کاملا جدی است.
 
هری کین روز گذشته در تمرینات تاتنهام غایب بود و امروز نیز دوباره شاهد غیبت او در تمرینات این تیم بودیم تا مهاجم انگلیسی یک پیام جدی به سران تاتنهام داده باشد. در واقع گفته می‌شود که هری کین مصمم است در همین تابستان راهی منچسترسیتی شود؛ اما در عین حال موافقت تاتنهام با جدایی او آن هم برای پیوستن به تیم رقیب دشوار به نظر می‌رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->