استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

تندروان:صابر سبک خاص خودش را دارد، اما ستاره نیست

  • کد خبر: ۸۱۶۸۵
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تندروان:صابر سبک خاص خودش را دارد، اما ستاره نیست
اگر چه این روز‌ها خیلی‌ها صابر کاظمی را ابرستاره می‌دانند، اما محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه و کسی که صابر را به والیبال برگرداند، لقب ستاره را قبول ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا تندروان مربی سابق تیم ملی والیبال و سرمربی تیم شهرداری ارومیه که سال‌ها با صابر کاظمی کار کرده است درباره این بازیکن می‌گوید: صابر والیبالیستی است که در پستش عالی بازی می‌کند و وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام می‌دهد. می‌توانیم هر اسمی برایش بگذاریم، ولی ستاره وجود ندارد. صابر یک والیبالیست است و بس. صابر هنوز از برنامه‌هایش جلو نیست و طبق آن پیش می‌رود.
مربی سابق تیم ملی ترجیح می‌دهد صابر را با هیچ بازیکنی در والیبال دنیا مقایسه نکند و می‌گوید: به نظرم مقایسه درست نیست. صابر سبک خاصی را در والیبال بازی می‌کند؛ درست مثل شهرام محمودی که با سبک خودش بازی می‌کرد و بعد‌ها چند پشت خط زن بزرگ دنیا هم سبک او را یاد گرفتند، بازیکنانی مثل کورک یا والاس. خیلی از مربیان رفتند به سمت و سویی که بازیکنانشان با این سرعت اسپک بزنند، البته خیلی‌ها هم نتوانستند به خوبی شهرام اسپک بزنند. حالا صابر هم سبک خودش را دارد و می‌تواند برای بازیکنان دیگر الگو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->