مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

افزایش سهمیه قطعی فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۹۱۱۱۳
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
افزایش سهمیه قطعی فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد که براساس تازه‌ترین تصمیم گیری، ۳ به علاوه یک سهمیه به ایران تعلق گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین تصمیم گیری خود برای سهمیه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، یک به علاوه ۳ سهمیه را برای فوتبال ایران در نظر گرفته است.

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین راستا اعلام کرد که با توجه به نتایج باشگاه‌ها در ۴ فصل اخیر لیگ قهرمانان، عربستان با ۱۰۰ امتیاز در صدر بهترین کشور در رده باشگاهی قرار دارد و کشورمان در رده چهارم جای گرفته است.

به گفته سایت AFC، کره جنوبی در رده دوم و ژاپن در رده سوم جای گرفته است و قطر با اختلاف کمی نسبت به ما، در رده پنجم قرار دارد.

با توجه به این رده بندی، ایران در رده چهارم بهترین باشگاه‌های آسیا قرار گرفت و به همین علت سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۳ به ۳+۱ رسید.

رده بندی باشگاه‌های آسیایی به شرح زیر است:

۱- عربستان - ۱۰۰ امتیاز

۲- کره جنوبی - ۹۵.۴۶۲ امتیاز

۳- ژاپن - ۹۳.۴۱۲ امتیاز

۴- ایران - ۷۷.۷۹۲ امتیاز

۵- قطر- ۷۵.۱۳۱ امتیاز

۶- ازبکستان - ۶۴.۷۱۲ امتیاز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->