نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

اعتراف جالب بازیکنان استقلال: خوب بازی نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۹۱۰۲۸
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
اعتراف جالب بازیکنان استقلال: خوب بازی نمی‌کنیم
بازیکنان تیم استقلال پس از بازی دربی به یک موضوع جالبی اعتراف کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،تیم استقلال در حالی مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر به تساوی دست یافت که پنجمین تساوی پیاپی خود را در این فصل تجربه می‌کرد. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از این دیدار در نشست خبری از قضاوت داور به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که اگر اشتباهات داوری نبود با ۲۰ امتیاز تیمش در صدر جدول قرار داشت. او گفته تیمش خوب بازی می‌کند و با این نوع صحبت‌ها فرار رو به جلو نمی‌کند.



برخلاف ادعای مجیدی، بازیکنان استقلال پس از دربی نظر دیگری داشتند. آن‌ها اعتراف کردند که به خاطر شرایطی که تیم دارد، خوب بازی نمی‌کنند. آن‌ها اشاره کردند تمرینات با حضور مجیدی و گابریله پین خوب برگزار می‌شود و بازیکنان خوب تمرین می‌کنند، ولی بحث داخل زمین است که خوب نیستند. دلیل این اتفاق هم ترس از صفحات مجازی است که بازیکنی اشتباه کند و زیر فشار انتقاد‌ها برود. این بازیکنان اعتراف کردند که اگر خوب بازی می‌کردند در پنج هفته پشت سر هم مساوی نمی‌گرفتند و حداقل دو بازی را می‌بردند.



موضوع بعدی، عدم داشتن بازیساز در میانه زمین است. مجیدی در دربی از رضا آذری جوان استفاده کرد تا بتواند بازیسازی کند، اما این اتفاق نیفتاد و تعویض شد. بازیکنان اعتقاد دارند اگر استرس و فشار‌ها نباشد با همین هافبک‌ها می‌توان نتایج خوبی گرفت. مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند از جمله بازیکنانی هستند که در هفته‌های اخیر تحت فشار انتقاد‌ها بودند و نتوانستند نقش یک هافبک میانی را در زمین ایفا کنند.



اگر چه دربی ۹۷ بار فنی زیادی نداشت و هر دو تیم با احتیاط بازی کردند، ولی از استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد، انتظار می‌رفت بهتر بازی کند. استقلال در نیمه اول بازی را خوب شروع کرد و به دروازه پرسپولیس نزدیک شد. در نیمه دوم اما، این پرسپولیس بود که با پاسکاری نبض بازی را در اختیار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->