نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

خبری از رکورد ورودی آسیا در مسابقات انتخابی دوومیدانی نبود

  • کد خبر: ۹۴۷۶۸
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
خبری از رکورد ورودی آسیا در مسابقات انتخابی دوومیدانی نبود
مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز گذشته کار خود را در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز گذشته کار خود را در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز کرد. این رقابت‌ها که حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را خواهد داشت، طی ۲ روز پیگیری می‌شود و ورزشکاران این شانس را دارند تا با رسیدن به حدنصاب ورودی مسابقات، راهی رقابت‌های آسیایی شوند. پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، فولاد‌مبارکه سپاهان، مقاومت تهران، مقاومت همدان، سلکتور تهران و چادر‌ملو یزد، شهرداری هویزه، شهید عبدی مازندران، خراسان رضوی و پادما یدک اصفهان، تیم‌های باشگاهی بانوان در این دوره هستند. دو‌و‌میدانی‌کاران خراسان رضوی که از بهترین‌های ایران هستند، این‌بار نیز در قالب تیم‌های مختلف راهی این مسابقات شدند و در کنار آن، تیمی از خراسان رضوی نیز شرکت دارد.

رکوردشکنی در روز نخست

روز نخست از مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور صبح سه‌شنبه در بخش زنان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. حدنصاب‌هایی که فدراسیون برای قهرمانی داخل سالن آسیا در نظر گرفته است، رکورد‌هایی هستند که ورزشکاران ایرانی فاصله درخورتوجهی با آن‌ها در بیشتر ماده‌ها دارند. همین موضوع کار دختران را برای اعزام به قهرمانی آسیا سخت کرده است.

در روز نخست هیچ‌کدام از دختران دوومیدانی‌کار موفق نشدند به حدنصاب‌هایی که فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا در نظر گرفته است، برسند؛ اما سارینا ساعدی در پرش سه‌گام با ثبت حدنصاب ۵۶/۱۲ متر ضمن قهرمانی، رکورد ملی ایران را نیز شکست. رکورد قبلی این ماده با ۱۲/۵۳‌متر در اختیار خودش بود. حدنصابی که فدراسیون برای پرش سه‌گام زنان اعلام کرده، ۱۳/۴۰ متر است که فاصله زیادی با رکورد ملی ایران دارد. در ماده ۶۰‌متر مانع حدنصاب آسیا ۸:۳۰ ثانیه اعلام شده است.

فائزه آشورپور، دوومیدانی‌کار مشهدی از تیم چادرملو اردکان، با زمان ۸:۵۶ ثانیه قهرمان شد؛ اما حدنصاب آسیا را کسب نکرد. دنیا انتظاری از پادما‌یدک اصفهان با ۹‌ثانیه دوم شد و نرگس رستگار از پلیمر خلیج‌فارس با زمان ۹:۰۷‌ثانیه در رده سوم جای گرفت. در ماده ۴۰۰ متر حدنصاب ورودی رقابت‌های آسیایی۵۴:۳۰ ثانیه اعلام شده است که در این ماده نیز کسی موفق به کسب ورودی نشد. کژان رستمی از سپاهان اصفهان با ۵۶:۳۴‌ثانیه قهرمان شد. شهلا محمودی از چادرملو اردکان، ۵۶:۸۵‌ثانیه و مریم محبی از پلیمر خلیج‌فارس، ۵۶:۹۵ ثانیه نفرات دوم و سوم این ماده بودند. در ماده ۱۵۰۰‌متر زمان۴:۲۶:۰۰ دقیقه رکورد ورودی آسیا‌ست، اما پریچهر شاهی از پلیمر خلیج فارس با زمان ۴:۴۴:۷۶‌دقیقه قهرمان شد.

مریم محمودی از سپاهان اصفهان با ۴:۴۷:۹۹ دقیقه دوم شد و سمیرا خداترس، دونده مشهدی، از پلیمر خلیج فارس با ۴:۴۸:۰۸ دقیقه روی سکوی سومی ایستاد. در پرش سه‌گام ۱۳/۴۰‌متر به‌عنوان ورودی آسیا اعلام شد که در این ماده نیز کسی به حدنصاب نرسید. سارینا ساعدی از پلیمر خلیج‌فارس ۱۲/۵۶‌متر پرید، مریم کاظمی از سپاهان اصفهان با ۱۲/۱۵‌متر و حدیث احمدی از چادرملو اردکان با ۱۱/۹۴‌متر دوم و سوم شدند. در پرش ارتفاع، پرنده‌ها باید بیشتر از ۱/۸۳‌متر می‌پریدند؛ اما هیچ ورزشکاری به این رکورد دست پیدا نکرد.

مهدیه زعیمی از چادرملو اردکان با پرشی ۱/۶۵‌متری اول شد. عسل علی‌قلی از سلکتور با ۱/۶۵‌متر و مینا حسینی از چادرملو اردکان با ۱/۶۰‌متر دوم و سوم شدند. برای رسیدن به مسابقات قهرمانی آسیا در رشته پرتاب وزنه ورزشکاران باید به رکورد۱۷/۱۰‌متر می‌رسیدند؛ اما در این ماده هم خبری از شگفتی نبود. الهام هاشمی از چادرملو اردکان با پرتابی ۱۴/۱۷‌متری اول شد. زهرا امیدوار از سپاهان اصفهان، ۱۳/۴۴‌متر پرتاب کرد و دوم شد و تینا خسروشیری از سلکتور با رکورد ۱۲/۰۴‌متر سوم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->