صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: واکسیناسیون مهاجرین افغانستانی در اردوگاه مراقبتی شهید مطهری شهر سفید سنگ از توابع این شهرستان با قوت در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جعفری در این باره اظهارداشت: از زمان ابلاغ انجام واکسیناسیون اتباع خارجی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اوایل بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۲۳هزار نفر از مهاجرین افغانستانی که جهت خروج از مرز به اردوگاه شهید مطهری منتقل شده بودند زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت فریمان همه روزه در این اردوگاه مستقر است افزود: متوسط تزریق واکسن در این اردوگاه به صورت روزانه حدود ۲۷۰ دز بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان افزود: علاوه بر تیم واکسیناسیون مستقر در این اردوگاه تیم‌های بهداشتی شامل: پزشک، ماما، مراقب سلامت و بهداشت محیط نیز جهت نظارت بر انجام دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت منظم به این اردوگاه اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل واکسیناسیون اتباع، واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک جهت گروه سنی هدف در حال انجام است که تا کنون بیش از ۲۹۰۰ دُز واکسن سرخک و ۲۶۰۰ دُز واکسن فلج اطفال تزریق شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.