افغانستان، تولیدکننده عمده «شیشه» | قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است کرزی خطاب به طالبان: مدارس را به روی دختران باز کنید یک روزنامه اسپانیایی: اگر افغانستان خشخاش کشت نکند هزاران نفر در اروپا می‌میرند نمایندگان جامعه‌ تشیع افغانستان پیشنهادات خود را به‌صورت کتبی به طالبان سپردند ابراز نگرانی گزارشگران بدون مرز درباره تاثیر منفی محدودیت‌های طالبان بر چشم‌انداز رسانه‌های افغانستان لحظه افطار بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان + فیلم افزایش ۳۸ درصدی کودکان کار در افغانستان هشدار‌ها درباره احتمال جاری شدن سیل در ۱۵ استان افغانستان امضای تفاهمنامه میان سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت برای اتباع خارجی باران شدید در هرات (۲۲ اسفند ۱۴۰۲) + فیلم اوقات شرعی و ساعت‌اللیل به افق کابل در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ هشدار سازمان ملی مهاجرت درباره یک پیامک دوشنبه، روز اول ماه مبارک رمضان در افغانستان طالبان: جمعیت افغانستان نزدیک به ۳۵ میلیون نفر است چاینکی؛ دیزی مردم افغانستان مراسم بزرگداشت قیام ۲۴ حوت مردم هرات در مشهد برگزار شد مراسم بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت ۵۲ درصد زنان و دختران در افغانستان نیازمند کمک‌ هستند طالبان از دولت جدید پاکستان خواست انعطاف بیشتری در رابطه با مهاجران داشته باشد سفیر طالبان در بزرگداشت حکیم نظامی در دوحه حضور یافت
سرخط خبرها

اطلاعیه سرکنسولگری ایران در هرات درباره ویزای جهانگردی

  • کد خبر: ۹۱۱۳۸
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
اطلاعیه سرکنسولگری ایران در هرات درباره ویزای جهانگردی
سرکنسولگری ایران در هرات در اطلاعیه‌ای از ارتقای نوبت دهی ویزای جهانگردی ایران از یک هفته به یک ماه خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع عموم علاقمندان سفر به جمهوری اسلامی ایران رسانیده میشود با توجه به ازدحام بیش از حد متقاضیان دریافت روادید جهانگردی تغییراتی با هدف ایجاد تسهیلات بیشتر برای شهروندان محترم افغانستان ایجاد شده که به شرح زیر اعلام میگردد.

۱- امکان ثبت نام و دریافت روادید جهانگردی در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر هرات ازساعت ۸ صبح روز شنبه آغاز و متناسب با سهمیه تعیین شده برای روزهای ۲۰ آذرماه تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری انجام خواهد پذیرفت .

ثبت نام تنها از طریق سامانه E VISA به آدرس انجام خواهد پذیرفت.و هر فرد می تواند با مراجعه مستقیم به این سامانه ثبت نام خود را انجام دهد .

۲-زمان مراجعه به نمایندگی ، تاریخ تعیین شده در برگه ثبت نام خواهد بود..متقاضیان از ساعت ۸ تا یازده و سی دقیقه تاریخ تعیین شده به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به آدرس هرات _ خیابان خواجه علی موفق _ بالاتر از چهار راه آمریت مراجعه نمایند. قابل یاد آوری است که هنگام مراجعه به نمایندگی، در دست داشتن برگه ثبت نام ، کارت واکسن کرونا (حسب مورد یک دز و دو دز که از تاریخ تزریق آن دو هفته سپری شده باشد) و همچنین برگه بیمه نامه مسافرتی معتبر برای طی نمودن مراحل نهایی الزامی می باشد.

۳- انجام تست کرونا در مرکز ایران کلینیک با اعتبار مدت زمان ۹۶ ساعته از شرایط ضروری، برای ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران است.

۴- ثبت نام برای دریافت روادید جهانگردی ج ا ا هیچگونه حقی برای ورود به کشور قلمداد نگردیده و صدور نهایی روادید تابع قوانین جمهوری اسلامی و بعد از تایید کارشناسان این نمایندگی صورت خواهد پذیرفت.

۵-رعایت نظم و انضباط در هنگام ورود و طی مراحل دریافت روادید به ویژه مراجعه در ساعت و تاریخ مشخص شده سرعت و کیفیت خدمات دهی این نمایندگی به شهروندان عزیز افغانستان را ارتقا خواهد داد.

۶- به منظور توسعه نظم و انضباط صدور ویزاهای تجاری ،یکبار ورود،درمانی ،دانشجویی و... همه روزه در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۲ الی چهار و نیم عصر (به غیر از پنج شنبه ) انجام می شود.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران _ هرات

۱۶ اذرماه ۱۴۰۰

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->