صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مانور طرح اضطراری فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۵۳۴۵۴
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
تمرین(مانور) ٢ سالانه طرح اضطراری فرودگاه بین‌المللی مشهد با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل امدادی، آتش نشانی، ایمنی و امنیتی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در حاشیه این تمرین افزود: طرح اضطراری این فرودگاه امروز و بدون اعمال هیچ گونه تاخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی عملیاتی شد.

محمود امانی بنی افزود: این تمرین به صورت گسترده‎ و با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروهای عملیاتی در شرایط اضطراری و با حضور ارگان‎ها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتش‌نشانی و امنیتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این تمرین در ۲ سطح خاموشی آتش و نجات برگزار شد و نیروهای ایمنی، امنیتی، امدادی و آتش‌نشانی از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

او اضافه کرد: آخرین تمرین (مانور) طرح اضطراری این فرودگاه در سال ٩٩ و با توجه به شرایط کرونایی به صورت محدود و در شرایط خاص برگزار شد.

تمرین (مانور) کامل طرح اضطراری بر اساس الزامات سازمان هواپیمایی کشوری هر ۲ سال یک بار با هدف آمادگی و هماهنگی فرودگاهها و دیگر نهادهای مستقر در آنها و همچنین نهادهای امدادی و امنیت شهری در فرودگاههای کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.