حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید از جمله اهداف زیست بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید افزایش ۱۲ میلیون مترمکعب ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد | ۴ همت سرمایه‌گذاری شهرداری برای پروژه‌های تولید پساب
سرخط خبرها

سال آینده؛ آغاز بهسازی آسفالت باند فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۳۱۵۷۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
سال آینده؛ آغاز بهسازی آسفالت باند فرودگاه مشهد
یست وچهارم مهرماه بود که درپی ترکیدگی سریالی لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و ورود سازمان هواپیمایی به ماجرا و پس از آن پایان گام اول رنگ آمیزی باند آن، از آغاز اجرای گام دوم خبر دادیم و به نقل از مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نوشتیم که برای اجرای این گام، زمانی ۱۰ روزه در نظر گرفته شده است. حدود ۱۰ روز پس از انتشار آن خبر، بار دیگر سراغ محمود امانی بنی را گرفتیم تا از آخرین وضعیت اجرای این پروژه بگوید.

سعید کریم پور | شهرآرانیوز، محمود امانی بنی در گفتگو با شهرآرا با اشاره به اینکه اصلاح گام دوم باند فرودگاه مشهد مانند گام اول شامل اصلاح رنگ می‌شود، اظهار کرد: این موضوع جزو آیتم‌هایی بود که سازمان هواپیمایی کشوری آن را از ما خواسته بود. درواقع یکی از مسائل مربوط به ترکیدگی لاستیک‌ها را ناشی از وضعیت رنگ آمیزی باند می‌دانستند.

وی اضافه کرد: براین اساس رنگ آمیزی این باند در دو گام تعریف شد. همچنین اقدامات دیگری مانند بهسازی سامانه روشنایی باند و استریپ سازی (ازبین بردن علف‌های هرز کناره باند) آن در دستورکار قرار گرفت.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با بیان اینکه یکشنبه اول آبان ماه، رنگ آمیزی هشتصد متر دوم باند به پیمانکار واگذار شد، اظهار کرد: برای این موضوع به پیمانکار ۱۰ روز فرصت داده شده است. برای این رنگ آمیزی باند بسته شده است. البته اکنون میانگین تردد‌های هوایی در مشهد کم است و این مسدودسازی باند خللی در پرواز‌ها ایجاد نکرده است.

وی درباره پروژه بهسازی روکش آسفالت فرودگاه مشهد نیز گفت: یکی از پروژه‌های مهم مربوط به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از توسعه محل پارک هواپیماها، ترمیم روکش باند آن بوده است و این پروژه سال آینده آغاز خواهد شد.

امانی درباره اعتبار موردنیاز این پروژه خاطرنشان کرد: محل اعتبار این پروژه باید تعیین و بعد باید با برگزاری مناقصه پیمانکار آن جذب شود. تعیین اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه نیازمند مطالعه است که گام مطالعاتی آن اواخر سال انجام خواهد شد. آن زمان است که میزان اعتبار و مدت اجرای پروژه مزبور نیز برآورد خواهد شد.
به نظر می‌رسد با یک حساب سرانگشتی مهلت ۱۰ روزه پیمانکار برای رنگ آمیزی هشتصد متر دوم باند فرودگاه مشهد چهارشنبه هفته آینده ۱۱ آبان به پایان می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->