دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

تاخیر ۳۶ درصد از پرواز‌های فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

  • کد خبر: ۱۳۶۹۲۵
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
تاخیر ۳۶ درصد از پرواز‌های فرودگاه هاشمی نژاد مشهد
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از تاخیر ۳۶ درصدی کل پروازهای فرودگاه مشهد در مهر ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در خصوص میزان جابه‌جایی مسافران فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در مهر ماه سال جاری اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری ۴۸۹۳ پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین ۶۶۲ هزار و ۹۳۲ مسافر در فرودگاه بین‌المللی مشهد در مهر ماه جابه‌جا شده که نسبت به مهر سال گذشته ۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خصوص میزان پروازها و جابه‌جایی مسافران داخلی در مهر ماه نیز خاطرنشان کرد: ۴۰۳۱ پرواز داخلی در مهر ماه نشست‌ و برخاست داشته که این رقم نسبت به مهر ماه سال گذشته ۱۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. همچنین ۵۴۹ هزار و ۲۶۴ مسافر در این مدت در فرودگاه مشهد جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه ۳۰ درصد افزایش داشته است.

رشد ۱۰۱ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد نسبت به سال گذشته

جعفری در رابطه با میزان پروازها و جابه‌جایی گردشگران خارجی عنوان کرد: در مجموع ۸۶۲ پرواز خارجی در مهر ماه نشست و برخاست داشت که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۸۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. همچنین با جابه‌جایی ۱۳۳ هزار و ۶۶۸ گردشگر در فرودگاه مشهد، رشد ۱۰۱ درصدی جابه‌جایی گردشگران خارجی در این فرودگاه نسبت به مهر سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی در خصوص میزان تغییرات پروازها و جابه‌جایی تمام مسافران در فرودگاه مشهد نسبت به شهریور ماه سال جاری بیان کرد: به طور مجموع نشست و برخاست‌های پروازهای فرودگاه مشهد در مهر ماه نسبت به شهریور ماه یک درصد و جابه‌جایی تمام مسافران چهار درصد کاهش داشته است.

جعفری ادامه داد: نشست و برخاست‌های پروازهای داخلی در شهریور ماه نسبت به ماه قبل آن یک درصد، جابه‌جایی مسافران داخلی ۲ درصد، نشست و برخاست پروازهای خارجی ۱۰ درصد و جابه‌جایی گردشگران خارجی نیز ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از ۲۴۴۴ پرواز خروجی که در مهر ماه ۱۴۰۱ انجام شده ۸۷۶ پرواز(۳۶درصد کل پروازها) با تاخیر۳۰ دقیقه‌ای و یا بیشتر انجام شده که مجموع میزان تاخیرات به بیش از ۷۱ هزار ۶۰۰ دقیقه می‌رسد؛ به عبارت دیگر به طور متوسط هر پرواز تاخیردار با حدودا ۸۲ دقیقه تاخیر انجام شده است.

جعفری در خصوص علت تاخیر پروازها بیان کرد: عمده‌ پروازها به دلیل تاخیر در ورود هواپیما، نقص فنی، عملکرد شرکت هواپیمایی، تعویض هواپیما، سوخت‌رسانی و... تاخیر داشته است. همچنین ۶۴ درصد پروازها بدون تاخیر و یا با تاخیر کمتر از۳۰ دقیقه انجام شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->