آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خرید بلیت پرواز به مشهد غیر ممکن شد + عکس

  • کد خبر: ۱۲۶۳۶۱
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
خرید بلیت پرواز به مشهد غیر ممکن شد + عکس
ایام دهه آخر صفر درحالی فرامیرسد که مردم ایران در حال آماده سازی برای سفر به مشهد و حضور در حرم امام رضا (ع) در شب و روز شهادت ایشان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایام دهه آخر صفر درحالی فرا می رسد که مردم ایران در حال آماده سازی برای سفر به مشهد و حضور در حرم امام رضا (ع) در شب و روز شهادت ایشان هستند. این درحالی است که برخی از مردم با وسیله نقلیه شخصی این روز‌ها در راه مشهد هستند و برخی دیگر به دنیال خرید بلیط هواپیما یا قطار یا اتوبوس برای سفر به مشهد مقدس هستند.
اما با یک جستجوی ساده در سایت‌های خرید بلیط مخصوصا بلیط هواپیما مشاهده می‌کنیم که در تاریخ‌های مختلف مانند یکم مهر خبری از فروش بلیط هواپیما به مشهد از شهر‌های بزرگ کشور مانند تهران، اصفهان، شیراز و ... نیست.
این درحالی است که حتی تاریخ‌های بعد از یکم مهر نیز از ناموجود بودن بلیط پرواز به مقصد مشهد خبر می‌دهد.
طبق پیش بینی‌های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان استان خراسان رضوی و کشور از حضور ۴ تا ۸ میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر در مشهد خبر میدهند که این امر میطلبد تا ایرلاین‌های کشور پرواز‌های بیشتری به مقصد مشهد مقدس در نظر بگیرند.

خبری از بلیط هواپیما از شهر‌های بزرگ به مشهد نیست + عکس

 

خبری از بلیط هواپیما از شهر‌های بزرگ به مشهد نیست + عکس

 

خبری از بلیط هواپیما از شهر‌های بزرگ به مشهد نیست + عکس

همه بلیط‌ها فروخته شده
حسن جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در این خصوص گفت: درحال حاضر همه بلیط‌های پرواز‌ها به مقصد مشهد توسط شرکت‌ها به فروش رسیده است.
وی گفت: ظرفیت همه پرواز‌ها تکمیل و حتی نسبت به سال گذشته پرواز‌ها به مشهد افزایش پیدا کرده است. اما هنوز پرواز فوق العاده در نظر گرفته نشده است.
این کارشناس صنعت هوایی کشور، افزود: امسال در دهه پایانی ماه صفر، پذیرش مسافر در فرودگاه مشهد چندبرابر افزایش را پیدا کرده و همچنین آمادگی پذیرایی از افزایش پرواز‌ها و درخواست شرکت‌ها را داریم.
صنعت فرسوده هوایی کشور
به گزارش شهرآرانیوز، ناوگان هوایی کشور فرسوده شده و شرکت‌های هواپیمایی، هواپیمای مناسبی برای افزایش پرواز‌ها به مقصد مشهد ندارند. همچنین پیش بینی می‌شود در صورت نیاز و افزایش مسافر مسیر‌های پروازی را از سایر شهر‌ها را به مقصد مشهد تغییر دهند تا جوابگوی نیاز مسافران و مردم برای سفر به مشهد مقدس باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->