صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست شهرداری مشهد گفت: در آموزه‌های دینی ما به کاشت درخت تاکید شده است و همچنین به جهت وجود آلاینده‌های که در شهر‌ها وجود دارد این امر ضرورت دارد. به فضای سبز و توسعه آن به عنوان کالای لوکس نگاه نمی‌کنیم بلکه امری ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری در مراسم روز درختکاری در مشهد اظهار کرد: ما هرساله جشن درختکاری را در روز و هفته درختکاری برگزار می‌کنیم. امسال نیز مراسم روز درختکاری را در منطقه ١٢ پیش بینی کردیم که با حضور و استقبال مردم همراه شد.

وی افزود: در آموزه‌های دینی ما به کاشت درخت تاکید شده است و همچنین به جهت وجود آلاینده‌های که در شهر‌ها وجود دارد این امر ضرورت دارد. به فضای سبز و توسعه آن به عنوان کالای لوکس نگاه نمی‌کنیم بلکه امر ضروری است.

سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: در مشهد پارک‌هایی تفریحی و تعاملی احداث شده است، اما ایجاد پهنه‌های فضای سبز و استفاده از گونه‌های گیاهی و توسعه آن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.به دلیل مسائل و مشکلات زیست محیطی از همه شهروندان تقاضا دارم ضمن اینکه به این امر خیر اهتمام می‌ورزند در حفظ و نگهداری فضای سبز نیز کوشا باشند.

وی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در این مراسم ادامه داد: آموزش‌هایی که در این زمینه به آن‌ها ارائه می‌شود اقدام خوب و شایسته است و امید داریم این فرهنگ سازی ادامه داشته باشد. شهرداری نیز در بحث توسعه فضای‌های سبز به صورت فضا‌های تعاملی و پارک‌ها و چه در حوزه زیر ساختی برای بهبود اکولوژی شهری و زیست محیطی را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.