نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گل‌محمدی با بازیکن جدید پرسپولیس همه را غافلگیر می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۰۰۴۵۴
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
  • ۴
گل‌محمدی با بازیکن جدید پرسپولیس همه را غافلگیر می‌کند؟
سرمربی پرسپولیس شاید تصمیم عجیبی برای استفاده از بازیکن جدید تیمش بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس این بازیکن در بازی هفته هجدهم با آلومینیوم اراک اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد. رضاییان در این بازی به عنوان مدافع راست به زمین رفت، اما دقایقی هم به عنوان مهاجم به دروازه حریف نزدیک شد و اتفاقا عملکرد خوبی هم در این پست داشت. او در بازی با گل گهر هم عملکرد خوبی در نیمه اول بازی داشت.

حالا شنیده می‌شود در صورت لزوم امکان دارد که رضاییان در ادامه فصل هم به عنوان نیروی تهاجی و مهاجم برای پرسپولیس به زمین برود. تجربه رضاییان در خط جلو و شم گلزنی خوبی که دارد باعث شده تا کادرفنی پرسپولیس برای حضور در خط حمله روی این بازیکن حساب باز کند.

این در شرایطی است که در حال حاضر فقط مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان مهاجم در پرسپولیس حضور دارند و این تیم در این پست حیاتی احساس نیاز می‌کند. عیسی آل‌کثیر مدت‌هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و مهدی مهدیخانی هم به هیچ عنوان نتوانسته خودش را به کادرفنی پرسپولیس تحمیل کند.

با این تفاسیر دور از ذهن نیست که یحیی گل‌محمدی از رامین رضاییان در بازی‌های آینده به عنوان مهاجم نوک یا کاذب استفاده کند، هرچند پیش از این بازیکنانی مانند عالیشاه، ترابی و امیری در این پست برای پرسپولیس به زمین رفته‌اند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
یاد کومان افتادم ک جرارد پیکه رو گذاشته بود مهاجم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
امید عالیشاه درترکیب باشد می شود برد پرسپولیس رابه ۷۰ درصدرساند.
ناشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
باسلام خدمت آقای گلمحمدی خواهشآ به جوانان وذخیرهات هم بازی بده مهدی خانی با۱۰دقیقه اصلآ تو زمین گرم میشه شما اگر خودت بودی میتوانستید اوامر مربی رابرآوردکنید باید به آنهم میدان داد که بتواند انتضار شمارا برآورد کند به امید ۶ قهرمانی تیم محبوبم با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
او لالا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->