نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نایب‌قهرمانی خراسان‌رضوی در پاراوزنه‌برداری بانوان کشور

  • کد خبر: ۱۰۰۷۹۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
نایب‌قهرمانی خراسان‌رضوی در پاراوزنه‌برداری بانوان کشور
تیم خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی کشور نسبت به ۲ دوره گذشته موفق‌تر عمل کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری بانوان به‌مناسبت دومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان، دوشنبه ۹اسفند با حضور شصت وزنه‌بردار از هفده استان در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و با نظارت نماینده‌ای از آی‌پی‌سی به‌مدت یک روز برگزار شد. از این تعداد یازده ورزشکار در بخش جوانان با یکدیگر رقابت کردند. در پایان رقابت داغ بانوان وزنه‌بردار، تیم تهران «الف» با پنجاه امتیاز قهرمان شد و خراسان‌رضوی با ۴۷ امتیاز و اصفهان با ۴۲ امتیاز به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

تیم خراسان‌رضوی سومین‌بار در این مسابقات حاضر شد و امسال توانست بهترین جایگاه را نسبت به سال‌های گذشته کسب کند. در اولین دوره، تیم خراسان‌رضوی به عنوان چهارمی رسید و سال گذشته نیز فقط با دو مدال نقره و برنز نتوانست جایگاهی برای خودش به‌دست بیاورد. اما امسال تیم استان از سال‌های گذشته موفق‌تر عمل کرد و نایب‌قهرمان کشور شد.

در دسته ۴۵ کیلوگرم جوانان مهلا سلاجقه و مطهره صمدی اول و دوم شدند، در رده بزرگ‌سالان این تیم دسته، بهناز رضاسروش، مریم کریمی و مرضیه حلاجی روی سکو‌های اول تا سومی ایستادند. در دسته ۶۰ کیلوگرم نگار قربانی‌سنگری و عطیه‌سادات حسینی در رده جوانان قهرمان و نایب‌قهرمان شدند. در رده بزرگ‌سالان فاطمه قائد قهرمان شد، زهراسادات موسوی و مریم آهوخش دوم و سوم شدند. در دسته ۵۵ کیلوگرم جوانان رقیه کریمی‌افشار قهرمان شد. در رده بزرگ‌سالان مهدیه محمدیان اول شد و مهناز زرگرانی و مریم عالمی‌نژاد ورزشکاران مشهدی عناوین دوم و سوم را کسب کردند. در دسته ۶۱ کیلوگرم فریبا علی‌اکبری، منیژه جلالی و فاطمه ریاحی اول تا سوم شدند.

در دسته ۶۷ کیلوگرم جوانان مهلا هورانلو، ورزشکار مشهدی، به قهرمانی رسید و نجمه صفایی‌دوست نیز دوم شد. در رده بزرگ‌سالان نیز زهرا محمدی، فاطمه انصاری و زهرا چهری روی سکو قرار گرفتند. در دسته ۷۳ کیلوگرم جوانان حدیث بیت‌اللهی قهرمان شد. در بزرگ‌سالان زینب یعقوبی به قهرمانی رسید و زهرا آقایی‌سامانی و زینب جباری دوم و سوم شدند. در دسته ۷۹ کیلوگرم ملیحه حصارخانی به عنوان نخست رسید، خدیجه داداشی دوم شد و غزاله رحیمی به سومی رسید. در دسته سنگین‌وزن ۸۶ و ۸۶+کیلوگرم نیز سمانه هدی‌آقاقله قهرمان شد، سمیرا نظری به عنوان دومی رسید و لیلا چالیان روی سکوی سومی ایستاد.

همچنان از تیم‌ملی خبری نیست

مژگان نصیری، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان، درباره حضور زنان پاراوزنه‌بردار در مسابقات برون‌مرزی گفت: برای حضور زنان پاراوزنه‌بردار در مسابقات بین‌المللی، فدراسیون جهانی و وزارت ورزش و جوانان باید لباس آن‌ها را تأیید کنند که هنوز مجوزی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.
او در پاسخ به اینکه آیا در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر به تیم‌ملی دعوت خواهند شد یا خیر، گفت:، چون رکورد‌های ثبت‌شده در دو دوره قبل چشمگیر نبود، اکنون در بخش وزنه‌برداری بانوان تیم‌ملی نداریم و برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور فقط با هدف شناسایی وزنه‌برداران مطرح و خوب در بخش بانوان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->