کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

چهارمین تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش درسال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۱۰۰۸۶۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
  • ۱
چهارمین تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش درسال ۱۴۰۰
برخی هواداران باشگاه استقلال برای چهارمین مرتبه درسال جاری مقابل درب وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. آن‌ها به نحوه صدورکارت معافیت امیری و همچنین سیاست‌های سجادی اعتراض داشتند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ساعاتی پیش برخی از هوادارن استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند ونسبت به اتفاقاتی که در روز‌های اخیر رخ داده اعتراض کردند.

بخش عمده این اعتراض‌ها به ماجرای اعزام یزدانی و مرادمند به سربازی اختصاص داشت. هواداران استقلال که تعداد‌شان قابل توجه هم نبود، در این تجمع خواستار شفاف سازی درباره دلیل معافیت وحید امیری شدند. آن‌ها شعار می‌دادند:» پرونده امیری نه شخصیه، نه سری!» درادامه این اعتراض‌ها حاضران مقابل وزارت ورزش و جوانان به سیاست‌های اتخاذ شده از سوی وزیر ورزش و جوانان نیز واکنش نشان دادند. آن‌ها که دل خوشی از سیاست‌های وزیر سابق نداشتند می‌گفتند: سجادی، سلطانی فر پیوندتان مبارک!» این شعار به معنای آن است که سیاست گذاران در وزارت ورزش همسو با وزرای قبل حرکت می‌کنند! اما سوال این است که آیا به واقع مسئولان وزارت ورزش و جوانان میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می‌شوند؟ بدون شک اگر هواداران استقلال به هزینه‌هایی که درفصل جاری برای جذب بازیکن جدید شده دقت کنند، هرگز وزارت ورزش را که یکی از متولیان باشگاه استقلال محسوب می‌شود، این گونه زیر سوال نمی‌برند.

باید دید نتیجه این تجمع چه خواهد شد، اما آن چه مسلم است این گونه تجمعات بدون شک برای آن‌ها دردسر‌هایی ایجاد خواهد کرد. لازم به ذکر است که تجمع روز گذشته، چهارمین تجمع هواداران استقلال درسال جاری بود. اگر به یاد داشته باشید درماه‌های آغازین و میانی سال جاری نیز هواداران استقلال به شیوه مدیریتی باشگاه خود عمیقا معترض بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
اولا بازیکنانی که استقلال جذب کرده بازیکنان تاپ نیستن که قیمتشان گزاف باشه.ثانیا چرا سربازی دو بازیکن اصلی تیم که ستونهای تیم بودن اگه چند ماه عقبتر می افتاد دنیا به آخر نمی رسید.ثالثا اگه شرایط استقلال و پیروزی که متولیان هر دوتیم وزارت ورزشه قابل قیاس با هم نیستن از هر لحاظ.(زمین تمرین اختصاصی تیم‌پیروزی با زمین اجاره ای استقلال.بازیکنان دو تیم که تیم پیروزی بهترینهای لیگ رو جذب کرده اما استقلال اکثرا درجه۲ و ۳ لیگن.دریافتی از قرارداد دو تیم نیز قابل قیاس نیست.پیروز بیش از ۵۰ درصد دریافتی بعلاوه طلب فصل پیش اما استقلال حدود ۳۰ درصد بدون طلب فصل قبل).پس تجمع واجب و ضروری بود حتی با شدت و حدت بیشتر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->