نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

حمایت خسرو حیدری از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۱۴۰۲
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
حمایت خسرو حیدری از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس
بازیکن اسبق استقلال معتقد است خصوصی سازی تیم های پایتخت باید زودتر از اینها آغاز می شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان اسبق استقلالی‌ها می‌گوید اگر جو علیه این تیم نبود، الان اختلاف‌امتیاز بیشتر از این هم بود. خسرو حیدری که محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارد، در کادر مدیریتی مصطفی آجورلو به‌عنوان یکی از حامیان تیم آرزو می‌کند فرهاد مجیدی و شاگردانش به کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل دست پیدا کنند. خبرگزاری ایلنا دیروز در مصاحبه‌ای پای صحبت‌های این پیشکسوت فوتبال استقلال نشست که در ادامه بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم.

درباره شرایط استقلال در این فصل صحبت کنید.

خدا را شکر استقلال امسال شرایط خوبی داشته و هفته‌ها‌ست که صدرنشینی‌اش تداوم داشته است. امیدوارم که تا آخر بازی‌ها همین روند را حفظ کند. کمی هم جو و داوری‌ها علیه استقلال بوده است و اگر این مسائل اتفاق نمی‌افتاد، اختلاف‌امتیاز بیشتر از این هم بود.

بحث سربازی‌رفتن دو بازیکن استقلال هم این‌روز‌ها سر‌و‌صدای زیادی را به وجود آورده است.

درباره این دو بازیکن آجورلو واضح همه‌چیز را گفت؛ اینکه از روز اول پیش چه کسانی رفت و چه اشخاصی به او برای اجرای قانون کد مساعد دادند. خیلی‌ها می‌گفتند آجورلو با توجه به درجه نظامی که دارد، یکسری کار‌ها را انجام می‌دهد؛ اما من همیشه دیده‌ام که می‌گوید ببینید قانون چه می‌گوید. به نظرم مرادمند می‌توانست در استقلال بماند؛ اما این را هم در نظر بگیریم که ما دفاع‌های بسیار خوبی داریم، مثل عارف غلامی که در اوج مصدوم شد؛ ولی هفته گذشته بازی کرد. مدافع بزریلی هم که به استقلال آمده است، سابقه خوبی دارد و خوبی‌اش این است که در آسیا بازی کرده است. مطمئن باشید که ما همچنان بهترین خط دفاع لیگ را خواهیم داشت.

نقش مربیان در این بهترین خط‌دفاعی‌بودن لیگ، چقدر تأثیرگذار بوده است؟

در فوتبال هیچ اتفاقی انفرادی نیست و حتی دفاع‌کردن هم از همان نوک خط حمله شروع می‌شود. به نظرم پین، مربی ایتالیایی، در این قضیه خیلی به استقلال کمک کرده است. می‌بینید که او مصاحبه هم انجام نمی‌دهد و بی‌حاشیه است؛ اما دفاع استقلال را سر‌و‌سامان داده است.

شما به‌عنوان مشاور ورزشی، چرا در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا نمی‌کنید؟

روز اولی که به‌عنوان مشاور ورزشی به استقلال آمدم، آقای آجورلو خواستند که مراقب باشید تمرکز تیم به هم نخورد؛ یعنی در‌واقع اطراف تیم شلوغ نباشد. ما از پشت، تیم را حمایت می‌کنیم تا عنوان قهرمانی را کسب کند.

نظرتان درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست؟

به نظرم امروز (دیروز) اتفاق خوبی رقم خورد و شروع منشأ خیر برای باشگاه بزرگ استقلال خواهد بود. آن‌قدر این مسئله خصوصی‌سازی مهم بود که حتی قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی تا مرز استفعا هم پیش رفت. امیدوارم هواداران از تیم حمایت کنند و سهامی که متعلق به خودشان است، خریداری کنند.

آیا خود شما هم سهام خواهید خرید؟

قطعا من هم سهام را خریداری خواهم کرد و آن درصدی که برای پیشکسوتان است، می‌خرم. ما باید جلوتر از همه هواداران این کار را انجام دهیم.

اسکوچیچ هم با تیم ملی نتایج خوبی گرفته است و به جام‌جهانی صعود کرد.

به نظر من برای تیم ملی باید امکانات خوبی را فراهم کنند. حتی کی‌روش را هم دوباره به تیم ملی بیاوریم. اگر آن اعتماد‌به‌نفس لازم را نداشته باشیم، اتفاقی برای ما نمی‌افتد. مانند زمانی که ایشان سرمربی تیم ملی بود و ما، چون اعتمادبه‌نفس نداشتیم، نتوانستیم نیجریه را ببریم. باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، زیرا در این دوره تیم ملی پتانسیل صعود از گروهش را دارد.

نظرتان درباره حضور میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال چیست؟

با شخصیتی که من از ایشان می‌شناسم، مطمئنا در فدراسیون فوتبال موفق خواهد شد. ماجدی سال‌ها در این پست تلاش کرده است و الان می‌تواند رئیس فدراسیون فوتبال ایران باشد.

شما به عنوان استعدادیاب باشگاه استقلال چه برنامه‌هایی در پیش دارید؟

ما مدرسه‌های فوتبال به نام استقلال در سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌ایم و استعداد‌های مختلف را از نقاط دور کشور پیدا می‌کنیم و به آکادمی تزریق می‌کنیم، نه اینکه مانند تیم امید که برهانی با آن تیم قهرمان شد، اما فصل بعد بازیکنانش جدا شدند. باید قرارداد‌های حرفه‌ای ببنیدیم که یک پشتوانه خوبی برای بزرگ‌سالان داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->