آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود طلا و سکه را در مشهد چند بخریم؟ (۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۷ تیر ۱۴۰۳) | پیشتازی هر گرم طلا در کانال ۳.۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | جک جی ۴، ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | پژو ۲۰۷، ۸۰۸ میلیون تومان شد اقتصاد، اولویت اول دولت آینده باشد مطالبه معدن کاران خراسانی برای اصلاح تعرفه واردات ماشین آلات معدنی ارزهای دیجیتال نزولی شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) تجربه دلار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های گذشته چه بود؟ پیاز و سیب زمینی کیلویی چند؟ | قیمت انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟ قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول هوادارن سعید جلیلی در انتظار حضور او در استادیوم تختی مشهد قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد
سرخط خبرها

پیش بینی نرخ دلار فردا ۱۹ اسفند

  • کد خبر: ۱۰۱۶۹۹
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
پیش بینی نرخ دلار فردا ۱۹ اسفند
نرخ دلار این روزها با اخبار مذاکرات وین بالا و پایین می‌شود. اخبار مثبت موجب کاهش نرخ دلار می‌شود و اخبار منفی نرخ این ارز را بالا می‌برد. اکنون با توجه به انتشار اخبار مثبت باید فردا منتظر چه واکنشی از بازار باشیم؟

به گزارش شهرآرانیوز، بازار ارز پس از آنکه از اوایل هفته، روند افزایشی گرفته بود و تا میانه کانال ۲۶ هزار تومان هم بالا آمده بود، امروز با بازگشت دوباره باقری کنی به وین و همچنین انتشار اخبار مثبت از روند مذاکرات، روند نزولی خود را از سر گرفت.

بازار ارز نسبت به دو روز گذشته که روند صعودی را پیش گرفته بود، در معاملات امروز شاهد کاهش قیمت‌ها بود. به این ترتیب دلار آزاد در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۵هزار و ۷۷۰تومان معامله می‌شود. این در حالی است که دلار در معاملات ابتدای صبح ۲۵ هزار و ۹۶۰ تومان قیمت خورده بود.

در مقایسه با روز گذشته که دلار با قیمت ۲۶هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود پایان داده بود نیز نیز کاهش ۵۸۰ تومانی را نشان می‌دهد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۴هزار و ۳۰۰تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۹۲تومان برای فروش قیمت زده است که نسبت به روز گذشته تغییرات زیادی نداشته است. روز گذشته، دلار در صرافی‌ها ۲۴هزار و ۲۶۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۶۹تومان برای فروش اعلام شده بود.

همچنین یورو در صرافی‌های رسمی با بیش از ۲۰۰تومان افزایش قیمت ۲۷هزار و ۷۲تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۴۰۵تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته این اسکناس در صرافی‌ها با قیمت ۲۶هزار و ۸۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۱۷۴تومان برای فروش معامله می‌شد.

صرافی ملی، اما قیمت دلار را حدود ۱۵۰تومان افزایش داده است و به ۲۴هزار و ۵۴۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۳۰۳تومان برای خرید رسانده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی ملی، ۲۴هزار و ۴۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۷۱تومان برای خرید اعلام شده بود.

یورو نیز در صرافی ملی با حدود ۵۰۰تومان افزایش نسبت به روز گذشته، با قیمت ۲۷هزار و ۴۸۶تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۲۱۳تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته یورو با قیمت ۲۶هزار و ۹۸۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۷۱۹تومان برای خرید در تابلوی صرافی ملی نمایان شده بود.

بازار ارز این روز‌ها بیشترین حساسیت را نسبت به اخبار و مذاکرات وین دارد. طی روز‌های گذشته با بالاگرفتن احتمال سنگ اندازی‌های روسیه در مذاکرات، دلار در مدار صعودی قرار گرفت. اما امروز که باقری به وین بازگشت و مشغول ادامه رایزنی‌هاست، دلار بار دیگر کاهشی شده است.

به نظر می‌رسد بازار طی روز‌های آینده به این نوسانات خود و رفت و برگشت به کانال ۲۶هزار و ۲۵هزارتومان ادامه بدهد. تا زمانی که اخبار ویژه مربوط به توافق به تهران برسد. اما تا آن زمان مشخص نیست با این اخبار ضدو نقیض و احتمالات حصول توافق، دلار تا کجا پایین بیاید و اصلا وارد کانال ۲۴هزارتومان بشود یا نه؟ اما در صورت توافق که در شرایط کنونی بیش‌ترین احتمال را دارد، ادامه روند کاهشی ارز بسیار محتمل است.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->