بازگشت هیجان به لیگ‌های بانوان

  • کد خبر: ۱۰۱۷۸
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
بازگشت هیجان به لیگ‌های بانوان
دختران ورزشکار استان پایان هفته در مشهد، شیراز و کرمان به میدان می‌روند
پس از تعویق یک‌هفته‌ای تمامی مسابقات و لیگ‌های بانوان، حالا پایان هفته‌ای شلوغ در انتظار ورزش بانوان است و دختران ورزشکار استان باید در شهر‌های کرمان، شیراز و مشهد به مصاف حریفان خود بروند.

در کمین سبد شیرازی‌ها
در اولین بازی، امروز بسکتبالیست‌ها در هفته سوم لیگ برتر مقابل حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند. مشهدی‌ها نیز به جای هفته گذشته، با ۷ روز تأخیر در شیراز حاضر می‌شوند و باید برابر تیم انتهای جدولی گروه «ب» به میدان بیایند. تیم صنعت آویژه پارسای مشهد میهمان خانه بسکتبال فارس است. هر ۲ تیم در بازی گذشته خود شکست خورده‌اند و در جدول رده‌بندی با یکدیگر همسایه‌اند. شاگردان یاس قائم‌مقامی قطعا به امتیاز پیروزی این دیدار نیاز دارند و با این برد، جایگاه خود را در جدول شش‌تیمی گروه «ب» ارتقا می‌دهند.

جذابیت در هفته اول دور برگشت
روز جمعه لیگ‌های فوتسال، هندبال و والیبال پیگیری می‌شوند. هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان از ساعت ۱۱ با یک هفته تأخیر بالاخره برگزار می‌شود. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در قرعه جدید خود، باید خارج از خانه بازی کند. شاگردان فاطمه شریف برای این بازی به کرمان سفر کرده‌اند و حریف دختران کویر مس کرمان هستند. دختران کویر نیم‌فصل را با شکست برابر سایپا به پایان رساندند و حالا در خانه برای کسب امید و رسیدن به کورس رقبای بالای جدولی، روز جمعه پیروزی می‌خواهند، اما کار ساده‌ای در پیش ندارند. تیم شریف نشان داده است به تیمی خصوصا در رده‌های پایین‌تر راحت باج نمی‌دهد و جز پیروزی به نتیجه دیگری نمی‌اندیشد به‌ویژه به این دلیل که بازیکنی همچون شیربیگی در این تیم حضور دارد. اما هفته اول نیم فصل دوم بازی‌های جذاب‌تری هم دارد، بازی ۲ تیم مدعی سایپا که صدرنشین است و ملی حفاری که با اختلاف ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. مس رفسنجان، تیم دوم لیگ، هم قرار است با نامی‌نو، تیم پنجم، رقابت کند. نتیجه این ۲ بازی قطعا تغییرات زیادی در جدول رده‌بندی ایجاد خواهد کرد و احتمال دارد مشهدی‌ها هم یک پله صعود کنند.

استراحت اشتادسازه و میزبانی ارشیا
هفته پنجم لیگ برتر هندبال هم جمعه با یک دیدار کمتر برگزار می‌شود. لیگ برتر هندبال بانوان بر اساس تقویم، هفته گذشته تعطیل بود. اما هفته قبل تیم‌های اشتادسازه مشهد و نفت‌وگاز گچساران در قالب هفته پنجم لیگ برابر هم به میدان رفتند. این بازی به دلیل برگزاری تورنمنت بانوان اصفهان در هفته جاری به‌جای هشتم آذرماه به دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه موکول شد. در این دیدار، تیم اشتادسازه مشهد مقابل حریف خود به برتری رسید. این دیدار با نتیجه ۳۲ بر ۱۴ به پایان رسید و تیم مشهد به یک پیروزی دیگر دست یافت و به این ترتیب، این هفته در تعطیلات به سر می‌برد. اما نماینده دیگر مشهد، یعنی ارشیاشید طرقبه‌وشاندیز، باید در خانه از تیم قدرتمند تأسیسات دریایی میزبانی کند. ارشیا تاکنون هیچ امتیازی کسب نکرده است، اما با حضور بازیکنان بومی، جوان و کم‌ادعا تا اینجا نمایش تحسین‌برانگیزی از خود نشان داده‌اند و البته نباید فراموش کرد. این تیم حتی برای سالن تمرینی در طول هفته هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، ولی روز جمعه می‌توان انتظار شگفتی از آن‌ها داشت. تیم تهرانی تأسیسات هم در هفته‌های اول به ۲ پیروزی مقابل اشتادسازه و گچساران دست پیدا کرد، اما در ادامه ۲ باخت متوالی تجربه کرد. به همین علت، در مشهد به دنبال قطع این نوار ناکامی است تا دوباره به جمع مدعیان بازگردد. در جدول رده‌بندی تیم اشتادسازه با ۵ بازی و ۸ امتیاز در صدر قرار دارد و شهید شاملی کازرون و کیش‌ایر هردو با ۴ امتیاز، به‌ترتیب دوم و سوم هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->