آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

علت اصلی آتش زدن خودرو‌ها در خیابان ستارخان تهران مشخص شد

  • کد خبر: ۱۰۲۲۹۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
علت اصلی آتش زدن خودرو‌ها در خیابان ستارخان تهران مشخص شد
رئیس پلیس تهران بزرگ علت اصلی آتش زدن خودرو‌ها را در خیابان ستارخان تهران اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: دلیل اصلی اقدامات افرادی که چند شب پیش در خیابان ستارخان خودرو‌ها را آتش زده‌اند و تا به حال دستگیر شده‌اند، خصومت شخصی یا رفتار‌های هنجارشکنانه خارج از اراده بوده است.

به گفته رحیمی، فردی که در ستارخان به آتش زدن خودرو‌ها اقدام کرده، شناسایی شده که تحت تعقیب پلیس است و قطعاً دستگیر خواهد شد. ظاهراً این فرد به آتش زدن یک خودرو اقدام کرده که به دنبال آن مابقی خودرو‌ها هم خسارت دیده‌اند. به یک‌سری جزئیات هم درباره مسائل خانوادگی در این آتش‌سوزی رسیده‌ایم که دنبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدامات هدفمند و پیش برنامه‌ریزی شده است، گفت: خیر، بیشتر این اقدامات خصومت شخصی یا اختلالات روحی- روانی است.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ، بالغ‌بر ۵۰ درصد رفتار‌های اوباشگرانه به نسبت سال ۱۳۹۹ روند کاهشی داشته است.

فراخوانی و اخذ تعهد از اراذل و اوباش در آستانه چهارشنبه‌سوری

رئیس پلیس پایتخت گفت: تمام اراذل و اوباش سطح دار پایتخت از مدت‌ها قبل نزد پلیس احضار شدند و تذکرات لازم به آن‌ها داده شده است.

سردار رحیمی رئیس همچنین با اشاره به تمهیدات پلیس پایتخت برای برقراری نظم و امنیت در مراسم «چهارشنبه سوری» به مهر گفت: تمام اراذل و اوباش سطح دار پایتخت از مدت‌ها قبل نزد پلیس احضار شدند و تذکرات لازم به آن‌ها داده شده است.

وی افزود: تعهدات لازم از این اراذل و اوباش اخذ شده است که اگر کوچک‌ترین تحرک و اقدام هنجار شکنانه‌ای را در چهارشنبه آخر سال داشته باشند به شدت با آن‌ها برخورد شود.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: البته که امیدواریم امسال هیچکدام از این اوباش را نه ببینیم و نه دستگیر کنیم.

هنجارشکنان منتظر برخورد قاطع و جدی پلیس باشند

سردار رحیمی تذکر داد: هر فردی که در چهارشنبه آخر سال کوچک‌ترین اقدام هنجارشکنانه‌ای و خارج از عرف را انجام دهد چه اراذل و اوباش باشد و چه افراد غیرعادی باشد قطعاً با برخورد قاطع و جدی پلیس برخورد می‌شود.

وی گفت: مأموران مجموعه انتظامی تهران بزرگ از امروز ساعت ۱۴ در تمام میادین و مراکز شهر تهران به صورت آماده باش صد در صدی هستند و تا نیمه شب هم این مأموریت همکاران ما ادامه دارد.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس با دورهمی‌ها در چهارشنبه سوری برخورد می‌کند یا خیر، گفت: ما به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم در کنار جوان و نوجوان خود باشد و دورهمی‌های خانوادگی برپا کنند و شادی کنند.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه جز مأموران حاضر در شهر برخی دیگر از مأموران مانند سابق در مرکز فوریت‌های پلیس با ۱۲۰ خط در حالت آماده باش هستند، گفت: اگر خانواده و یا فردی در مراسم چهارشنبه سوری مشکلی داشت و افرادی در محلی ایجاد هنجارشکنی کردند، هموطنان می‌توانند با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت مأموران خود را به محل برسانند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->