کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

گزارش دنیای ورزش از وضعیت خوب نماینده مشهد در لیگ منطقه ۲ در سال ۱۳۶۸

  • کد خبر: ۱۰۲۳۱۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
گزارش دنیای ورزش از وضعیت خوب نماینده مشهد در لیگ منطقه ۲ در سال ۱۳۶۸
مجله دنیای ورزش در یکی از شمارگانش در سال ۱۳۶۸ به‌قلم فاروجی، خبرنگار ورزشی مشهد، به تشریح وضعیت ابومسلم در لیگ منطقه ۲ کشور پرداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجله دنیای ورزش در یکی از شمارگانش در سال ۱۳۶۸ به‌قلم فاروجی، خبرنگار ورزشی مشهد، به تشریح وضعیت ابومسلم در لیگ منطقه ۲ کشور پرداخته است. در این گزارش که بیشتر جنبه تعریفی دارد، از ابومسلم به‌عنوان تیمی یاد شده که گویا در آن سال نمایش ویژه‌ای داشته است. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را از نظر می‌گذرانید.

ابومسلم با کسب مقام اول جدول منطقه ۲ کشور جواز ورود به مسابقات دسته‌اول لیگ سراسری باشگاه‌های کشور را که در سال ۱۳۷۰ آغاز خواهد شد، به‌دست آورد. ابومسلم برای کسب توفیق و عبور از آزمون رقابت‌های منطقه‌ای به‌دور از احساسات و کج‌روی‌ها، همه‌چیز را به برنامه‌ریزی و پیروی از برنامه‌های منطقی و دقیق سپرد. جوان‌گرایی بی‌سابقه و عقلانی این تیم، اولین گام شجاعانه بود که مهدی قیاسی، مربی ابومسلم، بدون هراس از هر واکنش و پیامدی به آن تن داد و درباره عواقب آن به طرف‌داران این تیم اطمینان داد. مجموعه‌ای از مستعدترین جوانان دیار توس در ترکیبی به‌نام ابومسلم، سمفونی مناسبی بود که با هدایتی درست توانست انتظارات را برآورده کند و به هدفش نزدیک شود.

تغییرات امسال ابومسلم و حضور جوانانی با مایه‌های تکنیکی، باعث شد این باشگاه قدیمی که زمانی شهرتش را مدیون خشونت و حرکات دیمی کسب‌کرده بود، به تیمی پرتوان و صاحب‌سبک تبدیل شود. حرکات موزون، تاکتیک ازپیش تعیین‌شده و اتکا به کسانی که به کار گروهی علاقه بیشتری داشتند، اساس کار این تیم را شکل می‌داد. معدل سنی این تیم هم فاکتور مطلوبی است تا مدیران ابومسلم بتوانند سال‌های آینده را بدون دغدغه آغاز کنند و به تجربه جوانانشان امیدوار باشند.

وجود افرادی مانند حسین رضایی، هادی کافی و خداداد عزیزی برای جولان آبرومند نماینده خراسان در سال آینده فرصتی مغتنم است. در این میان، تنها عامل نگران‌کننده در نزد ابومسلمی‌ها اظهارنظر‌های ضدونقیضی است که درباره نمایندگان هر استان از سوی مسئولان فدراسیون ابراز می‌شود. دست‌اندرکاران ابومسلم معتقدند اگر قرار باشد قهرمان سال ۱۳۶۹ هر استان به‌عنوان نماینده جایگزین تیم برگزیده سال قبل شود، زمینه دل‌سردی و فروپاشی تیم‌های صدرنشین گروه‌های چهارگانه کشور فراهم خواهد شد.

ابومسلم برای تدارک خود در فصل جاری به موازات لطماتی که به‌دلیل اخذ مرخصی بازیکنان، کمبود زمین و آسیب‌دیدگی‌های متوالی و... دیده، تاکنون ۳۰ میلیون ریال هزینه متحمل شده است. روشن است موفقیت در مسابقات داخلی برای تیمی که به‌تازگی از یک فصل فشرده فوتبال آن هم در کشوری که فاصله شهر‌های آن بیشتر فراتر از هزار کیلومتر است، بیرون آمده و امری طاقت‌فرساست. به‌عنوان پیشنهادی عملی و عادلانه می‌توان با اطلاع قبلی و با هدف ایجاد تحرک در بازی‌های داخلی هر استان، این مصوبه را از سال آینده ابلاغ و اجرا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->