حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

با وجود جدایی ذوالفقارنسب؛ چرا عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۲۳۱۶
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
با وجود جدایی ذوالفقارنسب؛ چرا عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب نمی‌شود؟
دلیل انتخاب نشدن عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حدود دو ماه پیش بود که ترکیب جدید هیات مدیره و البته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب و معرفی شدند. در این بین، اما بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد هرچند پس از این انتخاب ذوالفقارنسب با برخی تصمیمات و اظهارنظر‌ها حسابی سوژه شد.


در نهایت تنها چند روز پس از این اتفاق بیژن ذوالفقارنسب با اعلام اینکه کارایی لازم را ندارد از سمتش استعفا داد تا نیامده از هیات مدیره پرسپولیس برود. با این وجود چند روز پیش بود که وزارت ورزش به صورت رسمی با استفعای ذوالفقارنسب موافقت کرد، اما هنوز خبری از انتخاب جانشین او نیست.


پیگیر‌های ما نشان می‌دهد که مسئولیت انتخاب عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس بر عهده سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش است. البته مسئله اینجاست که هنوز جانشین ذوالفقارنسب انتخاب نشده و هیچ تضمینی نیست که نفر انتخاب شده حتما به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شود.


شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر نفر انتخاب شده از نظر سن و سال و قدرت اجرایی پارامتر‌های مخصوص را داشته باشد به عنوان عضو جدید و رئیس هیات مدیره انتخاب می‌شود در غیر این صورت فقط عضو هیات مدیره خواهد بود و یکی از اعضای دیگر به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب و معرفی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->