نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

حمایت از تنیس‌بازان روس و بلاروس برای شرکت در مسابقات

  • کد خبر: ۱۰۲۴۳۲
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
حمایت از تنیس‌بازان روس و بلاروس برای شرکت در مسابقات
انجمن حرفه‌ای تنیس زنان اعلام کرد ورزشکاران روسی و بلاروسی منعی برای حضور در مسابقات ندارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، به دنبال نگرانی‌هایی که در خصوص عدم حضور ورزشکاران روسی و بلاروس در مسابقات مختلف وجود دارد، رئیس انجمن حرفه‌ای تنیس زنان تاکید کرد که نباید به دلیل تصمیمات رهبران، ورزشکاران را از حضور در مسابقات منع کرد.


استیو سایمون در این باره گفت: ورزشکاران تنیس در بخش زنان و مردان می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، اما بدون پرچم و سرود ملی کشورشان. به دلیل چالش‌های به وجود آمده روسیه نتوانست در مسابقات تنیس دیویس کاپ شرکت کند. چند رشته ورزشی ورزشکاران روسیه و بلاروس را از مسابقات منع کردند، اما سایمون اعلام کرد که فکر نمی‌کند چه اتفاقی در تنیس رخ دهد.


سایمون در گفتگو با BBC، اظهارداشت: شما هرگز نمی‌دانید آینده چه خواهد شد، اما می‌توانم به شما بگویم که ما هرگز ورزشکاران را از شرکت در تور‌های مختلف به دلیل موقعیت‌های سیاسی که ممکن است رهبری آن‌ها داشته باشند، منع نکرده‌ایم.


پیش از این وزیر ورزش انگلیس گفته بود که دانیل مدودف قهرمان مسابقات آزاد آمریکا باید تضمین دهد که از ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه حمایت نمی‌کند تا بتواند در مسابقات ویمبلدون امسال شرکت کند. سایمون گفت: اگر دولت‌ها به بازیکنان روسی و بلاروسی اجازه ورود به کشور‌ها را ندهند، انجمن حرفه‌ای تنیس زنان مجبور خواهد شد موضع خود را تغییر دهد، زیرا سازمان مجبور است از قوانین پیروی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->