حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
سرخط خبرها

درخواست جنسی صهیونیست‌ها از پناهجویان اوکراینی

  • کد خبر: ۱۰۲۶۱۱
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
درخواست جنسی صهیونیست‌ها از پناهجویان اوکراینی
یک شبکه اسرائیلی گزارش کرده زنان پناهجوی اوکراینی در بدو ورود به فرودگاه «بن گوریون»، پیشنهاد ارائه خدمات جنسی دریافت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از گروهی از زنان پناهجوی اوکراینی گزارشی منتشر کرده که می‌گویند به محض ورود به سرزمین اشغالی، صهیونیست‌ها می‌خواستند از آن‌ها به عنوان برده جنسی استفاده کنند.

این زنان اوکراینی می‌گویند به محض ورود به فرودگاه «بن گوریون»، شهرک‌نشین‌های صهیونیست به فرودگاه آمده بودند تا آن‌ها ترغیب به ارائه خدمات جنسی کنند.

در این گزارش آمده است که طی روز‌های اخیر، وزارت رفاه و واحد قاچاق انسان در وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی گزارش‌های متعددی از تلاش برای وادار کردن پناهجویان زن اوکراینی به ارائه خدمات جنسی دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، افرادی به فرودگاه بن گوریون و هتل پانوراما فرستاده شده بودند تا زنان پناهجوی اوکراینی را وادار به مشارکت در اعمال غیراخلاقی کنند و آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد طرح این درخواست‌های غیراخلاقی در فرودگاه بن گوریون آغاز نشده است.

حدود یکصد پناهجو از اوکراین در جریان مصاحبه خود در فرودگاه بن گوریون در مورد مردی با توصیفی مشابه گفتند که به آن‌ها پیشنهاد پول داده بود تا به آن‌ها کمک کند از منطقه جنگی در اوکراین فرار کنند و از مرز عبور کنند و به فلسطین اشغالی پرواز کنند. آن‌ها در این خصوص گفتند، زمانی که به فلسطین اشغالی رسیدند، همان شخص ادعا کرد که برای بازگرداندن پول باید شروع به ارائه خدمات جنسی کنند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی چند روز پیش گزارش کردند که تل‌آویو بیش از ۶ هزار پناهجوی اوکراینی را پذیرش کرده است و طی روز‌های آینده این تعداد به ۱۵ هزار نفر افزایش می‌یابد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->