نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در استان افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

همراه با فجر ۹۸

  • کد خبر: ۱۰۲۶۷
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
همراه با فجر ۹۸
«عنکبوت» یک‌گام نزدیک‌تر به فجر
زردکانلو| «عنکبوت» دومین ساخته بلند سینمایی کارگردان مشهدی ابراهیم ایرج زاد که فرم حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است به مرحله تدوین رسید. تدوین این فیلم سینمایی را که جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار است سهراب خسروی انجام می‌دهد. «عنکبوت» دومین همکاری ایرج‌زاد و خسروی پس از فیلم «تابستان داغ» است، فیلمی که در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳ رشته نامزد شد. خسروی در اولین همکاری با این کارگردان، سیمرغ بهترین تدوین را از جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد. «عنکبوت» روایتگر داستانی جنایی و درباره زندگی سعید حنایی، معروف به قاتل عنکبوتی، است که در دهه ۷۰ می‌خواست ریشه فساد را در شهر مشهد بخشکاند. محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش و ماهور الوند از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هیئت انتخاب مستند جشنواره فیلم فجر مشخص شد
اعضای هیئت انتخاب بخش مستند جشنواره فیلم فجر امسال معرفی شدند. بر این اساس و با حکم ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، بابک بهداد، رامین حیدری فاروقی و مرتضی شعبانی در این دوره از جشنواره انتخاب فیلم‌های مستند را بر عهده خواهند داشت.
این هیئت انتخاب ۱۰ فیلم مستند بلند را از میان آثار متقاضی که تولید آن‌ها بعد از سال ۱۳۹۷ بوده و در دوره‌های قبل متقاضی حضور در جشنواره فجر نبوده‌اند انتخاب می‌کنند. در این بخش، سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بلند به تهیه‌کننده و کارگردان فیلم اهدا خواهد شد. سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال هم‌زمان با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فیلم‌برداری «خروج» به پایان رسید
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا با اضافه شدن کامبیز دیرباز به کار خود پایان داد. تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال اوج که فرم حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است پس از ۳ ماه تصویربرداری در شهر‌های گچساران و قم به پایان رسید. «خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است، یک درام اجتماعی درباره تعدادی کشاورز که زمین‌های آنان را سیل از بین برده است. فرامرز قریبیان، محمد فیلی، محمود پاک‌نیت، جهانبخش سلطانی و پانته‌آ پناهی‌ها از بازیگران «خروج»‌اند که پیش‌تر حضورشان در این فیلم سینمایی مشخص شده بود.

«گواهی امضا» متقاضی حضور در فجر
فیلم سینمایی «گواهی امضا» به کارگردانی شهرام اسدزاده که این روز‌ها آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد، فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «گواهی امضا» روایت پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر بچه پنج ساله شان (تینا) با خودرو گروه فاسدان، آن‌ها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، علیرضا استادی و نازنین صلح جو از بازیگران این اثر سینمایی هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->