استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم
سرخط خبرها

آماده باش ۱۵۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در ایام نوروزی

  • کد خبر: ۱۰۲۶۸۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
آماده باش ۱۵۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در ایام نوروزی
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: از ۲۶ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۵۰ هزار نفر از کارکنان انتظامی در آماده باش هستند تا ان شاءالله هموطنان عزیز با خاطری آسوده و در آسایش کامل به سفرهای نوروزی رفته و به سلامت به شهرهای مبدا بازگردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان و شروع سفرهای نوروزی گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، پلیس در همه محورهای مواصلاتی کشور حضور فعال دارد.

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید هوایی از برخی مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور، پلیس را امانتدار مردم و نظام اسلامی و پاسدار ارزش‌ها، هنجارها و باورهای دینی و اعتقادی ملّت و جامعه معرفی و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش اجتماعی و حاکمیت نظم و انضباط در جامعه هدفی متعالی و آرمانی مقدس است که پلیس با تلاش جهادی و انگیزه‌ای الهی به شکل شبانه روزی در تحقق آن نقش آفرینی می کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری جشن نیمه شعبان هستیم، پلیس برای این جشن در شهر مقدس قم و مسجد جمکران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: از ۲۶ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۵۰ هزار نفر از کارکنان انتظامی در آماده باش هستند تا ان شاءالله هموطنان عزیز با خاطری آسوده و در آسایش کامل به سفرهای نوروزی رفته و به سلامت به شهرهای مبدا بازگردند.

وی یادآور شد: کارکنان انتظامی خصوصا در پلیس راهور با استقرار بیش از ۷۵ هزار نیرو آمادگی کامل دارد تا با توجه به ایامی که در پیش رو داریم به مردم عزیز خدمت رسانی کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امسال با توجه به کنترل نسبی وضعیت بیماری کرونا پیش بینی می‌شود میزان مسافرت ها و آمد و شد در کشور افزایش یابد، اظهارکرد: مجموعه انتظامی با توجه به این شرایط، امکانات و نیروهای لازم را به کارگیری کرده است و برای جلوگیری از مسائلی که منجر به تلخ کامی هموطنان در این روزها می‌شود به رانندگان توصیه می‌کنیم که با سعه صدر و رعایت نکات ایمنی از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنند.

سردار رضایی افزود: امروز به اطلس تصادفات و نقاط حادثه خیز در کشور آگاه و مشرفیم و با هوشمندسازی پلیس قادر هستیم که تصمیم درست را در زمان و موقعیت مناسب برای یک موضوع خاص بگیریم؛ پلیس هوشمند قادر خواهد بود همه حوادث و رویدادها را تحت کنترل خود دربیاورد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه عوامل متعددی در کاهش ترافیک و تصادفات، موثر هستند، گفت: پلیس، محور، رکن و متولی اصلی برقراری نظم،  انضباط و امنیت جامعه است و  هیچ سازمانی به اندازه مجموعه انتظامی نمی‌تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->