بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

فینال نیم‌فصل در نصف جهان

  • کد خبر: ۱۰۲۷۵
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
فینال نیم‌فصل در نصف جهان
استقلال به‌دنبال شکستن طلسم شکست‌ناپذیری سپاهان
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از پنجشنبه با بازی تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا آغاز شد که در این بازی تبریزی‌ها با یک گل از سد میهمان خود گذشتند. در سایر دیدار‌های این هفته هم دیروز ذوب آهن در مسجد سلیمان با نتیجه بدون گل متوقف شد و بازی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم با تساوی یک بر یک تمام شد و فولاددر اهواز با ۲ گل از سد گل‌گهر گذشت. این رقابت‌ها، اما امروز با ۴ مسابقه حساس به پایان می‌رسد. شهرخودرو میزبان صنعت‌نفت آبادان است، استقلال میهمان سپاهان است و پرسپولیس به‌مصاف نساجی مازندران می‌رود. تراکتور نیز در تهران میهمان پیکان است.

بازی هفته در نصف‌جهان
مسابقه بین ۲ قطب آبی و زرد فوتبال ایران می‌تواند یکی از زیباترین مسابقات نیم‌فصل اول لیگ برتر شود. استقلال با ۲۳ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و مقابل سپاهان با یک گل خورده قرار می‌گیرد. جمعی از بهترین‌های فوتبال ایران در این مسابقه حضور دارند؛ از بازیکنان و دروازه‌بانان ۲ تیم گرفته تا نیمکت‌نشینان. دوئل فنی امیر قلعه‌نویی، سرمربی اسبق استقلال، با استراماچونی ایتالیایی نیز دیدنی خواهد بود. استراماچونی به‌خاطر روش نوینی که به فوتبال ایران آورده و نتایج درخشانش با استقلال، حسابی محبوب شده است و حالا باید با ژنرال فوتبال ایران مقابله کند. برنده این مسابقه درواقع یکی از فینال‌های دور رفت را برده است. استقلال ۶ برد متوالی در لیگ برتر دارد و دوست ندارد نوار بردهایش قطع شود. امیر قلعه‌نویی نیز اصلا دوست ندارد بازی را به تیم محبوب و سابق خود واگذار کند. مساوی ۲ تیم هم به سود سایر مدعیان خواهد بود. درحال‌حاضر سپاهان در رده دوم جدول است و استقلال روی پله سوم قرار دارد.

استراماچونی: می‌خواهم واقعیت تیمم را مقابل سپاهان ببینم
آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: این بازی برای استقلال یک دیدار مهم و یک امتحان بزرگ است، چون در این ۵ ماه خیلی پیشرفت کردیم. می‌خواهم واقعیت پیشرفت تیمم را ببینم. من از پیشرفت تیمم رضایت دارم؛ چون بازیکنان سیستم و فوتبالی متفاوت از گذشته بازی می‌کنند. البته مسیر ما طولانی و سخت است. منتظر هستم ببینم بازیکنانم در شرایط سخت چگونه عمل می‌کنند. وی افزود: فکر می‌کنم در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در این ۱۰ بازی تیم خوب و کاملی بوده است. باید در مقابل بهترین مربی ایران بازی کنیم. فکر می‌کنم قلعه‌نویی نمونه‌ای برای مربیان جوان است. مطمئنم که برای این بازی به بهترین نحو آماده شده‌اند.

پیکان ترمز تراکتور را می‌کشد؟
پیکان هم بعد از باخت به سپاهان در مرحله یک‌هشتم جام حذفی یک بازی سخت دیگر را باید انجام بدهد. پیکان در ۳ هفته اخیر لیگ ۲ برد و یک مساوی داشته و با ۱۲ امتیاز در رده نهم قرار گرفته است. تراکتور، اما ۳ باخت متوالی در لیگ متحمل شده و با ۱۷ امتیاز در رده پنجم است و حتی اگر در این بازی پیروز شود، یک پله در جدول لیگ صعود خواهد کرد. بااین‌حال دنیزلی می‌گوید که هدفش با تراکتور، قهرمانی در لیگ برتر است؛ بنابراین باید نوار ناکامی‌های تیمش را قطع کند. پیکان هم تیم پرنوسانی است و اگر روز خوبش باشد، شرایط برای تراکتور سخت خواهد شد. هرچند فرکی به اندازه دنیزلی در تیمش ستاره ندارد.

پرسپولیس به بدل خودش رسید
۴ باخت در ۱۱ هفته اصلا آمار خوبی برای قهرمان ۳ دوره متوالی لیگ برتر نیست. به‌همین‌دلیل هواداران این تیم در حضور کالدرون نام برانکو را فریاد می‌زنند! به‌هر‌حال پرسپولیس اگر می‌خواهد باز هم در جمع بالانشینان و مدعیان قرار بگیرد، باید مقابل نساجی پیروز شود. کالدرون بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان در جام حذفی از علیپور، مهاجم تیمش، انتقاد نرمی کرد و گفت او باید فشار روانی را تحمل کند و دوباره به روز‌های خوبش بازگردد. بزرگ‌ترین مشکل کالدرون در تیمش آن‌طور که خودش می‌گوید، نداشتن مهاجم بزرگ و گل‌زن است! نساجی هم ۷ هفته است که برنده نشده و هفته گذشته نیز مقابل استقلال در خانه شکست خورد. شاگردان مهاجری کار سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت؛ پرسپولیسی که تقریبا تمامی نفراتش سرحال و آماده هستند. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، انگیزه زیادی برای این بازی دارد. او مقابل استقلال نتوانست مانع شکست تیمش شود، اما شاید در این بازی شرایط فرق کند. محمد قاضی و محمد عباس‌زاده، مهاجمان اسبق پرسپولیس، نیز حسابی برای این بازی انگیزه دارند؛ بنابراین بیرانوند و مدافعان پرسپولیس کار سختی در این بازی خواهند داشت.

بازی سرخ‌ها در هاله‌ای از ابهام
در پی آلودگی شدید هوا در تهران روز گذشته کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران تشکیل جلسه داد و تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران را تعطیل کرد. البته این کارگروه تصمیم نهایی درخصوص برگزاری بازی سرخ پوشان را به امروز موکول کرد.

کالدرون: چند بازیکن در نیم‌فصل جذب می‌کنیم
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی گفت: این بازی هم مثل بازی‌های قبل خیلی بسته و سخت خواهد بود. ما باید ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. بازیکنان هم این را می‌دانند. بازیکنان با روحیه خیلی بالایی کار می‌کنند و می‌دانم که تمام توانشان را در این بازی می‌گذارند. سرمربی پرسپولیس درباره تمرینات تیمش هم بیان کرد: امروز (جمعه) به‌خاطر آلودگی هوا مجبور شدیم زمین تمرین را عوض و در چمن مصنوعی تمرین کنیم. دیروز همه‌چیز عادی بود. او درباره فسخ قرارداد جونیور، مهاجم برزیلی سابق تیمش و همچنین جذب جایگزین برای او نیز گفت: چند بازیکن را مدنظر دارم تا در نیم‌فصل آن‌ها را جذب کنیم. دیگر جای اشتباه نداریم؛ چون لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود. نیاز به یک مهاجم خارجی گل‌زن داریم. با تمام دقت به‌دنبال بازیکن هستیم؛ چون دیگر فرصت اشتباه نداریم. کالدرون در پاسخ به این پرسش که آیا فهرست ورودی و خروجی به مدیرعامل باشگاه داده است یا خیر، گفت: لیست خروجی را آماده نکرده‌ایم و باشگاه هم هنوز چنین چیزی نداده است. باید ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. بعد از رفتن جونیور یک جای خالی داریم و باید ببینیم می‌توانیم بازیکن خارجی دیگری جذب کنیم یا خیر. باید فکر کنیم که چگونه می‌توانیم در لیست جایی خالی کنیم. او درباره بشار رسن هم اظهار کرد: او بعد از بازی در جام حذفی به ما پیوست. فردا متوجه می‌شویم که بازی می‌کند یا خیر.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->