تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند
سرخط خبرها

توپچی‌ها امر به اخراج «امری» دادند!

  • کد خبر: ۱۰۲۷۶
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
توپچی‌ها امر به اخراج «امری» دادند!
فردی لیونبرگ جانشین سرمربی آرسنال شد
آرسنال پنجشنبه‌شب در خانه خود، در لیگ اروپا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود؛ ولی در این دیدار هم با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد تا یک بازی بدون پیروزی دیگر را هم پشت‌سر بگذارد. این شکست علاوه بر اینکه فشار‌ها بر اونای امری را به‌شدت افزایش داد، باعث اخراج این مربی نیز شد.

لیونگ برگ جانشین امری شد
ظهر دیروز و بعد از جلسات متعددی که در باشگاه برگزار شد، توپچی‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که اونای امری از این تیم اخراج شده است و دستیار او فردی لیونگ‌برگ، موقتا هدایت تیم را به دست خواهد گرفت. در بیانیه باشگاه آرسنال چنین آمده است: ما از اونای و همکارانش که برای برگرداندن تیم به سطحی که ما همه انتظار داریم و خواسته همه ماست بی‌وقفه تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. ما برای اونای و تیمش آرزوی موفقیت‌های آتی داریم. تصمیم باشگاه به‌دلیل نتایج و عملکرد‌هایی اتخاذ شده که در سطح مدنظر ما نبود. ما از فردی لیونگ‌برگ خواسته‌ایم که به‌عنوان مربی موقت، مسئولیت تیم اول باشگاه را به عهده بگیرد. ما به «فردی» اعتماد کامل داریم و می‌دانیم که او تیم را در مسیر پیشرفت هدایت خواهد کرد. جست‌وجو برای یک مربی جدید آغاز شده و زمانی که این روند به پایان برسد، بیانیه دیگری منتشر خواهیم کرد.

آشفتگی عجیب توپچی‌ها
تیم فوتبال آرسنال در دوران حضور امری به‌عنوان سرمربی از ۹ کاپیتان مختلف در بازی‌ها استفاده کرده است. کوشیلنی، ژاکا، پیتر چک، مسوت اوزیل، هکتور بیرین، ناچو مونریال، آرون رمزی، امانوئل اوبامیانگ و راب هولدینگ، کاپیتان‌های آرسنال در دوره سرمربیگیری اونای امری بوده‌اند. نکته جالب‌توجه این فهرست، حضور بازیکنی، چون مسوت اوزیل است که امری بیشترین درگیری و اختلاف‌سلیقه را با او داشته است و به نظر می‌رسد خوش‌حال‌ترین فرد در باشگاه آرسنال، درحال‌حاضر او باشد.

بدترین رکورد ۲۷ سال اخیر توپچی‌ها
آرسنال از پیش‌از شروع دوران نشستن آرسن ونگر بر روی صندلی مربیگری این تیم تا چند هفته اخیر هرگز چنین‌رکوردی نداشته، یعنی ۷ بازی پیاپی بدون پیروزی را پشت‌سر نگذاشته بود. آرسنال در ۷ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۵ تساوی به دست آورده و ۲ بار شکست خورده است. این درحالی است که آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای این تیم، در ۱۲۳۵ بازی که هدایت توپچی‌ها را به عهده داشت، هرگز چنین‌کارنامه‌ای نداشت؛ یعنی در هیچ برهه‌ای ۷ بازی پیاپی بدون برد را پشت‌سر نگذاشته بود. آخرین باری که آرسنال چنین‌رکوردی داشته، یعنی در ۷ بازی پشت‌سر‌هم پیروز نشده است، به سال ۱۹۹۲ برمی‌گردد؛ زمانی که جرج گراهام هدایت توپچی‌ها را به عهده داشت و آن‌ها در آن فصل در ۸ بازی پیاپی بدون پیروزی مانده بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->